1 Aralık 2008 Pazartesi

San Telmo'da bir pazar


Her pazar San Telmo'da pazar kuruluyor. Ama bu pazar bildiklerimizden değil. Defensa caddesi boyunca sağlı sollu yerlere tezgahlar açılıyor. İncik boncuk, terlik, defter... ne ararsanız bulunuyor bu tezgahlarda. Cadde boyunca şarkılar söyleyen, dans eden, müzik yapan birçok grup hem eğleniyor, hem de eğlendiriyor. Oldukça kalabalık olan bu cadde boyunca yürümek yeryer güçleşiyor.
Bu hafta San Telmo'ya biraz geç gittik. Tezgahların bir kısmı toplanmış, diğerleri de toplanıyordu. Resim gösterisinin dışında başka bir gösteri kalmamıştı. Defans caddesinden Boca mahallesine doğru yürüdüğümüzde çok kalabalık bir müzik grubuyla karşılaştık. Dansçılarıyla birlikte müzik yapan bu grup insanları etrafına topluyor ve yol boyunca yavaş yavaş ilerliyordu. Tüm caddeyi inleten müzik grubu ilerledikçe, insanlar da ilerliyor ve böylece cadde yavaş yavaş boşalıyordu. Pazarın bittiğini, artık herkesin evlerine dağılması gerektiğini anlatan daha mükemmel bir yöntem olamazdı. Ben çok eğlendim.

6 yorum:

  1. orada olmayı çok isterdim

    YanıtlaSil
  2. ritim ve dans ister istemez içine alıyor insanı. kendinizi orda hissedebilmeniz çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. ırmağı da al gel diycem ama keşke olabilse. belki olur birgün.

    YanıtlaSil
  4. Bi ara ordan sen cikip oynayacaksin diye bekledim..:)

    YanıtlaSil
  5. eheehhe. yerinde bir bekleyiş olmuş. o da olur :)

    YanıtlaSil