26 Aralık 2008 Cuma

24.12'den kareler






9 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel binalar var. valla sevdim ortamı. bu arada terliklerinde süpermiş hakkaten. Türkiyede hiç görmedim. Arjantinden buraya getirtip satabiliriz. bence çok moda olur.

    YanıtlaSil
  3. valla güzel fikir. biz oraya gelince orda üretip satmayı düşünüyoruz aslında. neden olmasın ki :)

    YanıtlaSil
  4. çok şekersin...:)) bu arada terliklerin çok rahat gözüküyor...
    yeni yılda umarım herşey gönlünce olur..mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim :) terlikleri ben de sevdim. mutluluk ve huzur dolu yıllar dilerim...

    YanıtlaSil
  6. Ehehe çok sempatik ve doğal pozlar :))

    Şu çok beğenilen terliklere döndüm birde ben baktım evet harbi çok güzelmiş :D Güle güle eskitin :)

    YanıtlaSil
  7. mierdalar prensesi:) allahın aralıgında süper sandaletlerinle yaz yasgünüsü kutladın ha! arka arkaya 3 yaz yaşıycaksın ooohhh.....

    YanıtlaSil
  8. mierdalar prensesi:) allahın aralıgında süper sandaletlerinle yaz yasgünüsü kutladın ha! arka arkaya 3 yaz yaşıycaksın ooohhh.....

    YanıtlaSil
  9. ehehe bu sandaletler sana da çok yakışacak :))

    YanıtlaSil