31 Aralık 2008 Çarşamba

Bunların Hepsi Gerçek Olsun

YENİ YILDA...
* Araba gürültüsünü kesen bişiy icat edilsin ve caddeler daha sessiz olsun. Ya da ışınlanma makinesi bir an önce bulunsun, birçok derde tümden çare olsun.
* Kabartma Tozu dediğimde şıp diye karşımda bitiversin, yaban ellerde taş gibi kekleri yeme çilesi de böylece bitiversin. Ya da kabartma tozu diye aldığım tozlar, başka şeyler çıkmaktan vazgeçsin.
* Sinekler ampülün etrafında salak gibi dönmekten ve her defasında ampüle çarpıp yandığı halde dönmeye devam etmekten vazgeçsin ve ülkem daha güzel bir yer oluversin.
* Komşu gürültüsü geçirmeyen boyalar yapılsın, rüyalarımız yarıda kalmasın.
* Güneş enerjisi kullanalım, ama devlet elinden uzak bedavaya kullanalım, en azından birkaç kazıktan kurtulalım.
* Hakkını aramamak, susmak suç olsun, insanların en doğal haklarını suç diye nitelendirenleri eşekler kovalasın, hatta katırlar tepsin o da yetmesin üzerlerinden mamutlar geçsin.
* Gazetelerin üçüncü sayfalarında, küçük yaştaki kız çocuklarının, bir gece yarısı teleskoplarıyla yaptıkları gözlemler sonucunda, uzayda yeni bir gezegen keşfettiklerini okuyalım. Ve hemen alt satırlarda, mahallenin bıçkın delikanlılarının, o gezegene gidecek uzay gemisi için gerekli çalışmaları çoktan başlattıklarını öğrenelim.
* Gerçek dünyadaki tüm savaşlar Tribalwars'a taşınsın. Ve Tribalwars'taki tüm savaşları ben kazanayım. Ya da hesabım bloke olsun da, çile olan bu oyundan artık hepten kurtulayım. Tüm dünya kurtulsun.
* Arjantin'e yufka gelsin, beyaz peynir gelsin, peynirli börek yapayım.
* Sabahları erkenden kalkıp işe gitme zorunluluğu bitsin, herkes istediği saatte işe gidip gelsin. Ya da sabahları zamanda bir boşluk yaratalım. Tüm dünyada zaman dururken, uyuyan kişi için aksın ve 3 saat daha uyuyup işe öyle gitsin.
* Daha az çalışalım, daha çok kazanalım; bize kalan vakitlerde gezelim, görelim, okuyalım, eğlenelim, daha çok bilelim.
* Çocuk isteyenlerin şirin şirin ikizleri olsun. Ama ikizler geceleri annelerini uyutsun.
* Kız kardeşim Salsa öğrensin, ben de burda öğreneyim, sonra beraber geceleri dans etmeye gidelim.
* Saçma sapan yasaklarla mide bulandıranlar lanetlensin; sonsuza dek sinekli çorba içsin.
* Arada bir gökten yağmur yerine para yağsın, olmaz mı? Olur belki. En azından olacağını umalım. Mutlu olalım.
* Gözleri bozuk olanlar için bir damla bulunsun, damlatıldığında 4 numara olan gözler sıfıra düşsün.
* Zamanda yolculuk bulunsun, beklenmedik kazalar önceden uyarıyla yok olsun.
* Yetişkinler için her modelde 35 numara ayakkabı üretilsin. Ayakkabı sorunum sona ersin.
* Bu dilekler böyle sürüp gider. Yeni yılda tüm bunlar gerçek olsun, hayat hep neşe ile dolsun. Herkesin yeni yılı kutlu olsun!

14 yorum:

  1. ben birinci maddenin birinci şıkında takıldım..
    tamma grürltülü falan olabilir bazen ama arabayla gezmeninde ayrı bir zevki var.
    o zevkten bizi mahrum etme

    YanıtlaSil
  2. seninde yeniyılın kutlu olsun.bütün dileklerin gerçekleşsin.

    YanıtlaSil
  3. Tüm dileklerinin ve dilemediklerinin de gerçekleşmesi umuduyla , mutlu yılllar dilerim...

    YanıtlaSil
  4. çaşni tamam senin için arabalar olsun. hatta seviyorsan, sana içeriden ses de versinler ama dışarı çıkmasın sesi. ve bir düğme ile ışınlanma makinesine dönüşsünler. aksiyonlu olur. mutlu yıllar :))

    YanıtlaSil
  5. fatma
    senin de gerçek olsun. ırmakla mutlu huzurlu olun inşallah.


    özii
    teşekkür ederim. sana da mutlu, huzurlu, yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Ya canım patatesli börek çekti, ne alaka dicektin. benim peynirle pek alakam olmadığı için patatesli çekti. :)
    Bu arada senin de yeni yılın harika geçsin, yazdıklarının hepsi gerçekleşsin. (Kendim için istiyorsam namerdim :p)
    Sevgiler, saygılar. :)

    YanıtlaSil
  7. Duslerin hepsi gercek olsun ve hepside bir an once olsun :)
    Mutlu Yillar..

    YanıtlaSil
  8. abraxas
    burda peynir bulamadığımız için ben de hep patatesli yapıyorum her şeyi.

    ehehe senin için de süper bir yıl olur umarım :)

    YanıtlaSil
  9. cubidom benim dileklerim gerçekleşirken sen de yanım da ol e mi :))

    YanıtlaSil
  10. olmazmiyim canim benim hep yanindayim ben zaten senin :)bak su anda bile :))

    YanıtlaSil
  11. cubidom benim eksik olma :))

    YanıtlaSil
  12. merhaba,

    yazılarını uzun zamandır takip ediyorum. kız arkadaşımla arjantine gitmeyi planlıyoruz ve aklımızda bir sürü soru var. sen bu konuda bizim için bir üstad sayılırsın. bunu neden bu konunun yorumuna yazdım bilmiyorum lütfen affet. mail adresini almam mümkünmü acaba ? ersankaya@gmail.com kendine ii bak görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,

    Ersan gibi benim de size Arjantin hakkında sormak istediğim bazı sorular var. Sorularıma cevap olabilecek kaynak pek bulamadım, mail ve aynı zamanda msn adresimi altta yazıyorum yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    vedatsuat[at]gmail.com

    Görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  14. ersan
    sorunla ilgili küçük bir yazı koydum bloğa, verdiğim siteden iş ilanlarına bakabilirsiniz.

    vedatsuat
    bloğumda bulamadığın bilgiler için elçiliğe danışmanı öneririm. elçiliğin telefon ve adres bilgileri blokta mevcut. son yazdığım yazı da görebilirsiniz.

    sevgiler

    YanıtlaSil