17 Aralık 2008 Çarşamba

Koşu gününden kareler






30 yorum:

  1. Resimler baya iyiymiş. Başlardaki sarı tşörtlü arkadaş da çok karizmaymış.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,

    yakin bi gelecekte buenos aires'e gitmeyi dusundugumden google da arama tarama yaparken blogunuza rastladim. burada yazilanlarin hepsini okuduktan sonra sizinle irtibata gecebilmek icin alelacele bir blog hesabi alip bu yorumu yaziyorum. size bircok sorum olacak. cevaplarsaniz minnettar olurum. ofz_2000 at yahoo.com adresine bi mail atarsaniz iletisime baslamis sayiliriz.
    sevgiler
    elvis

    YanıtlaSil
  3. sevgili kerem evet o arkadaş baya bir karizma :)

    sevgili elvis, birazdan meil atıcam sana.

    YanıtlaSil
  4. koşu sanki sizi zayıflatmış :)

    YanıtlaSil
  5. eheh
    evet özellikle ben, pek bir kilo verdim. tüm fazlalıklarımdan kurtuldum :P

    YanıtlaSil
  6. Ya şu başlarda bulunan sarı tshirt lu kim? bayagi karizmatik...Bir Arjantinli karizmasindan ote...Italyan falan mi? kim o...

    YanıtlaSil
  7. daha çok bir türk asaleti var sanki. ben tuttum o sarılı tipi. gerçekten çok karizmaymış.

    YanıtlaSil
  8. inanmıyorummm ne kadar çıtı-pıtısın..km'lerce uzaktan seni görebilmek mutluluk verdi bana...kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. benden de kucak dolusu sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. merhabalar herşey harika görünüyor buenos aires çok ilgi çekici bir yer yaklaşık 1 aydır orayı araştırıyorum ve oraya yerleşmeyi istiyorum inşallah bunu yakın gelecekte gerçekleştiricemde tabikide bnmde ailem olum çok uzak okadar uzağa gidilirmi diye başımın etini yiyolar fakat kısmen ikna ettim şuan ispanyolca kursunada başladım sizin ev araştırmada verdiğiniz adires üzerinden araştırmalar yaptım evler gerçekten çok tatlı dayalı döşeli sanırım sütüdyo arzı çook cazipler siz burayla ilgili çok detaylı ve güzel bilgiler vermişsiniz bunu içinde teşekürler çok yardımcı oldu:) buenos aires uçuşunda kesinlikle italya üzerinden düşünmüyorum çok iğrenç bi yaklaşımla karşılaşmışsınız inanın okurken sinirlerime hakim olmakta zorluk çektim aşşalık insanlar demekten alamıyorum kendimi üzücü bi yolculuk olmuş:( gracias adios senorita:)

    YanıtlaSil
  11. merhaba siz orda dil kursu aldınızı söylemişsiniz ben burda kaydoldum fakat henüz bi ödeme yapmadım 1.500 ytl cıvarında ordaki ispanyolca kursları nekadar acaba temel kelimeleri biliyorum en azından kendimi ifade edebilirim sanıyorum kursumu da orda alırsam tam 8 ay kazanmış olucam burdaki kurs süresi, birde evlerle ilgili bişey sorucam mesela 35m lik bi ev 750U$u filan yazıyor sanırım bu oranın para birimimi yoksa bildiğimiz dolarmı tek başıma kalıcağım için 25 35 m lik bi ev düşünüyorum çook astironamik rakamlar deyildir umarım biraz aydınlatırmısınız teş ederim imeil atmak isterseniz dogukan_ksk1984hotmail.com haa çok önemlibişey daha eyer bilginiz varsa iş potansiyeli nasıl oralarda mesela kendi mesleyim grafik tasarım orda bunu yapabilirmiyim yapamasamda her işi yaparım.

    YanıtlaSil
  12. doğukan
    çok güzel bir karar vermişsin, burası, Türkiye'ye nazaran daha sakin ve yaşanılası bir yer ama ekonomisinin çok da iyi olmadığını söylemeliyim. İlerleyen zamanlar da buraların olumsuz yönlerini de yazıcam. Her şey çok güzel evet ama gelecekten ne beklediğine bağlı. Eğer buralara gelip çalışıp para biriktiririm, türkyi'den ev alırım gibi bir niyet varsa çok zor. Ama huzur olsun, farklı bir kültür olsun, para önemli değil diyorsan ideal bir yer. Gerçi uluslararası bir firmaya girer ve dolar üzerinden para kazanırsan gayet iyi yaşarsın.
    kursa gelince ben de istanbul'da cervantes'e gitmiştim, türkiye'deki kurslar baya pahalı. Ben burda Vos'a gittim ama az bir süre, sadece pratik amaçlı iki hafta 190 dolar ama içinde kitabı, tango dersi, sinema kulübü vs. dahil. GErçi ben yine de kazık yediğimi dşünüyorum. Çünkü Buenos Aires Üniversitesi çok daha ucuz. Duyduğuma göre aylık hafta içi hergün, ful gün 200 dolara yakın.
    Burada bir dolu reklam ajansı var. Bence bir grafiker çok rahat iş bulur. Daha gelmeden cv'ni hazırlayıp ajanslara gönderebilirsin burada. Uluslararası ajansların burada da şubeleri var. internetten çok rahat bulursun.
    Eve gelince bence burada herkes bütçesine göre ev bulabilir sadece aramak lazım. bi arkadaşım Racolata'da çok küçük bir evde 20 metre kare gibi, 300 dolara kalmış. Ama daha iyisini istersen 600'e de 700'e de bulursun. Çok astronomik değil fiyatlar.
    Yorumlarınız için çok teşekkürler. Meilinizi de aldım. Başka sorularınız varsa çekinmeyin. kolay gelsin.
    hasta luego :)

    YanıtlaSil
  13. cevap için teşekürler bende kursumu orda almayı düşünüyorum bunu türk arjantin dostluk vakfıylada konuştum oda aynen orda 8 ayda öğreneceyini burda 2 ayda öğrenirsin dedi :)süper evler orda dolar üzerinden yani pesesu deyil heralde ben aslında pesesu olarak hesaplıyorduk kulaklarım tavana vurdunu hissediyordum ama yinede 300 350 dolarlık bir evde oturabilirim:) 15 gün içerisinde filan gelicem inşallah peki ev tutarken bi sorunla karşılaşabilirmiyim depozito istiyolardı tabikide bunu dışında bişey isterlermi bende?

    YanıtlaSil
  14. evi internet üzerinden tutabilirsin. pezo değil malesef fiyatlar. 15 gün çok kısa bir süre. bu süre içerisinde ev bulmak baya zor. depoziteyi buraya gelince elden veriyorsun. çıkarken de geri alıyorsun. ben ilk evden çıkarken bir sorun yaşamadım. bunun dışında aracı firmanın aldığı komisyon var 40 dolar gibi ama bunu her ay alıyor. bunun dışında bir sorun yok :)
    türk vakfı çok doğru demiş, burada çok daha hızlı öğrenirsin, öğrenmeye mecbursun çünkü :)

    YanıtlaSil
  15. okey anlıyorum ozaman orda 20 25m bir evde 400 500 ytl ye oturabilirim işte yeni yıldan sonra gelmeyi düşünüyorum kursu orda almak istiyorum birdahada türkiyeye dönme gibi bir düşüncem yok en azından 12 yıl evi bulmam zaman alırsa pasiyon yada ucuz otellerdede bisüre kalabilirim o firme 40 doları her ay alıyormu allla allahehehe firma şaşırmış olmalı ama neyse:) bilgiler için çok çok teşekürler bende sadece orda kendimi geçindirmek istiyorum buralar iyice yaşanmaz oldu akp üzerimize üzerimize geliyor:( izm karşıyakadan selamlar

    YanıtlaSil
  16. kaçış sebepleri hep benzer. umarım aradıklarını bulur ve mutlu olursun. şimdiden bol şans :)

    YanıtlaSil
  17. amerikan doları yani evkiralarında okey çok teşk bilgiler için:)

    YanıtlaSil
  18. çok soru sordum ama bişey daha 500 dolarlık bi evin depozitosu nekadar oluyor tahminen? teşk:)

    YanıtlaSil
  19. 500 dolarlık bir evin depozitosu 400 dolar oluyor genelde. 1 aylık kiradan biraz az alıyorlar.

    YanıtlaSil
  20. muças gracias bilgiler için:) size tekrar bişeyler danışabilirim, ben ev fiyatlarını pezusu dorumu yazdım bilmiyorum ana ona göre hesapladım oooo beleş dedim, nerdeyse hehehe evdeki hesap çarşıya uymadı ama önemli deyil:) yeni yıldan sonra gelicem inşallah,

    YanıtlaSil
  21. ev fiyatları dolar üstünden. dolar şu ara düştü ama artçak diye tahmn ediyorm. eğer artarsa belki ev fiyatları da düşer. ama burada turistler için evler biraz pahalı evet.

    YanıtlaSil
  22. SELAM BEN ŞİMDİ BİLET FİYATLARINI ARAŞTIRDIM GİDİŞ DÖNÜŞ 2000 YTL CİVARINDA TEK GİDİŞ ALMAYIN ÜLKE KABULETMEZ DİYOLAR DORUMU BÖYLE BİŞEY OLURMU BİDE VİZEM OLMADIĞI İÇİN İTALYA ÜZERİNDEN GELMEK ZORUNDAYIM İTALYA VİZE İSTİYORMU BUENOS AİRES E YOLCULUK İÇİN TEK GİDİŞ ALSAM PUROBLEM OLURMU? ACABA?

    YanıtlaSil
  23. tek gidiş alındığında ülkenin kabuletmediğini ilk defa duyuyorum. ben buraya geldiğimde kimse benden dönüş biletimi görmek istemedi.italya vize istemiyor. havaalanından çıkmıyorsun çünkü, ama alitalia adamın canına okuyor. gidiş dönüş eğer 2000 YTL ise çok uygun biz gidiş dönüş 2500 ytl'ye almıştık.

    YanıtlaSil
  24. http://papagangibi.blogspot.com/2008/12/gney-amerikaya-ya-da-arjantine-gelmek.html

    bir de buraya bakmanı öneririm :)

    YanıtlaSil
  25. hıı siz gidiş dönüş aldınız ama dnüş biletinizi arjantin pasaport polisi filan sormadı anladım burda kafa karıştırıcı konuştular dönüş bileti düşünmüyorum boşu boşuna masrafa girmeyim bende emin olmak için uraşıyorum işte teşekürler:)

    YanıtlaSil
  26. merhaba bişeyler daha sorucam size:) 1ytl kaç pusesu ve 1usd kaç pususu oluyor acaba şuan orası yaz deyilmi afrika sıcaklarımı var orda yoksa bizim izmir yada ist gibi filanmı? ailemde çok merak ediyolar teşk ederim

    YanıtlaSil
  27. sevgili doğukan
    aslında sorduğun tüm soruların cevabı bloğumda var. bence üşenme bir gün ufaktan ufaktan tüm yazılarımı oku :)
    pezo türk parasının yaklaşık yarısı. yani 1 pezo 50 kuruşa denk geliyor. 1 dolar da en son buradaki dövüz bürolarından gördüğüm kadarıyla 3.500 pezo civarında. ve tabiki burada mevsim yaz :)

    YanıtlaSil
  28. merhaba ben şükran sizi bugün keşfettim..5 aydır bounes airesdeyim ve bir hafta sonra dönüyorum türkiyeye...6 ay sonra tekrar gelmeyi planlıyorum..yazılarınızı artık surekli okuyacagım...keşke daha önce karşılaşsaydım ama şans işde ...benim icin 5 ay tek bildigim dil türkçe ve ilk yurdışı deneyimi olarak zordu ama tekrar geleceğim ....sevgiler

    YanıtlaSil
  29. umarım biz de tekrar geliriz :)

    YanıtlaSil