15 Aralık 2008 Pazartesi

Kırmızı Nehir


Haritadan bakınca okyanusun yanı başında gibi görünse de, buralarda denizi görmek çok zor. Zor çünkü deniz yok. Okyanustan bozma ırmakla idare ediyoruz. Ama bu ırmak o kadar dalgalı, büyük ve serin ki insan kendini deniz kenarında hissediyor. Piknik sepetini, çoluğunu çocuğunu, mayosunu alan Arjantinliler bu nehrin yanıbaşında serinliyor, güneşleniyor. Nehrin tam karşısında Uruguay var ki ilerleyen zamanlarda ruffles almak için oraya da gidicez. (Arjantin'de ruffles satılmıyor. Buraya gelen varsa getirsin, bolca getirsin bize de getirsin:) Daha da ilerleyen zamanlarda, Arjantin'in denizle buluşan kıyılarına ulaşıcaz. Oralardan da doya doya güneş alıp yine Buenos Aires'e dönücez.

4 yorum:

  1. Oh gezin gezin siz. Biz allahın bangladeşinde sürünelim, siz buenos aires senin uruguay benim dolaşın vay be.
    Afferin kız sana. Keyfini çıkartın herşeyin. Hadi iyi eğlenceler. Oralarda hediyelik ucuz şeylerden kap eniştene birşeyler.

    Öptüm.

    Enişten Bülent

    YanıtlaSil
  2. Bizim ırmağımızda seni çok özledi.Hani Barış Mançonun arkadaşım eşek şarksı var ya...orda ki kıvırcık saçlı kıza;anne teyze,teyze diyor.anneminde gözleri doluyor..anlıyacağın sadece ırmak değil bizde özledik seni..

    YanıtlaSil
  3. bi de güzel bi kumsal olsa nefis olurdu ama taş, çalı dolu heryer.

    YanıtlaSil
  4. bülent@
    bangladeş'de güzel bir şehrimizdir :) Bir dolu hediye getircem merak etmeyin :)

    fatma@
    Ben de minik ırmağımı çok özledim. Hepinizi çok özledim. Annemin de hemen dolmasın gözleri :) gelcem :)


    stickman
    haklısın ama yok işte. zaten deniz bile değil.

    YanıtlaSil