29 Aralık 2008 Pazartesi

Un Beso, Bir Öpücük

Bizim topraklarda, bir arkadaşımız ya da bir tanıdıkla karşılaştığımız zaman, el sıkışır ve iki yanaktan öpmek suretiyle selamlaşırız. Hatta bir yanaktan öpüp diğer yanaktan öpülmezse; aman öteki yanaktan da öp yoksa dul kalırız, gibi komik bir batıl inanç dahi vardır.
Ama buralarda selamlaşma olayı farklı, bir kere kesinlikle el sıkışmıyorlar ve sadece bir yanaktan öpüp geçiyorlar. Ama bundan Arjantinliler'in soğuk olduğu mesajı çıkarılmasın, çünkü gayet sıcak kanlılar.
20 kişinin bulunduğu bir partiye sonradan gelen 21. kişi, hiç üşenmeden herkesi tek tek sadece bir yanaktan olmak üzere öpüyor ve selamlıyor.
Öyle işte, buralara gelirseniz benim gibi eliniz havada kalmasın diye söylüyorum.

7 yorum:

  1. Tanıdık tanımadık herkes herkesi öpüyor. Bizden daha sıcak olduğu söylenebilir.

    YanıtlaSil
  2. haklısın, bizden daha sıcak kanlılar.

    YanıtlaSil
  3. Bizdeki de bazen bayıyor ama hatta bazen 3 kere öpüp abartanlar var...
    tek yanak tek öpücük iyiymiş :))

    YanıtlaSil
  4. off 3 kere çokmuş gerçekten. allahın hakkı 3'türden geliyor galiba :)

    YanıtlaSil
  5. bence en güzeli,sadece tokalaşmak...

    YanıtlaSil
  6. ben bu tek yanaktan öpme olayını sevdim. çabucak selamlaşıveriyorsun :)

    YanıtlaSil
  7. Bakıyorum Ker3m bu olayi cok tutmus...

    YanıtlaSil