19 Aralık 2008 Cuma

Yeni Ev


Sonunda yeni evimize taşındık!
Öğlen kalkıp, bavulumu hazırladım, taksiye bindim ve yeni evime geldim. Bavuluyla yaşayınca insan, her şey çok daha kolay oluyor. Eşya topla, nakliye çağır, eşyaları indir, çıkart, yerleştir, sağa çek, sola çek, olmadı biraz daha sola... Böyle güzel dertleri olmuyor insanın.
Yeni ev sahibim iki tane şirin bayan. Evdeki tüm objeleri ve eşyaları tek tek sayıp, yazan bu iki bayanın ikisi de aslında türkmüş. Dedeleri zamanında Türkiye'den kaçıp buralara yerleşmiş. Türkiye'ye hiç gitmemişler ama çok merak ediyorlarmış. Çok konuşanı önümüzdeki yaz gitmeyi planlıyormuş, üstelik birkaç türkçe kelime bile öğrenmiş. Güle güle deyip duruyordu. Ben de hah bitti eşya sayması, sonunda gidecek, diye bolca el salladım kendilerine ama yok, gitmek bilmedi teyzemler. Çöpe atmayı tercih edeceğim, buruşmuş ve kokuşmuş bir bezi bile sayıp yazdılar.
Eşyaları neden sayıp yazıyorlar diyorsanız, evden çıktığımda bir eksik olmasın, eğer varsa depozito'dan düşebilsinler diye yapıyorlar, bu uzunca sayma işlemini. Aynı anda Türkiye'den, Buenos Aires'ten ve kapı önündeki paspastan bahsedebilme yeteneğine sahip teyzemler, sonunda gittiler tabi. Gittiler ama biz derse geç kaldık.
Yeni evin içi biraz karışık, bavullardan giysileri, ıvır zıvırları çıkarıp yerleştirmek biraz zaman alıyor tabi. Şımarık üşengeçliğimiz geçtiğinde, evin içi gülümsemeye başlayınca, fotoğraflarını çekip koyucam.

16 yorum:

  1. :) Teyzeler "güle güle" derken acaba otur kelimesini öğrenemediklerinden dolayı "güle güle otur" demek istemiş olmasınlar. Peki onlardan önce ben demek istiyorum "Güle güle otur".

    YanıtlaSil
  2. Arzucum yeni evin hayırlı olsun.Çok sevindik.Yoksa sende mi oraya yerleşcen.Teyzelere selam söyle..

    YanıtlaSil
  3. ANNEM DİYOR Kİ

    YENİ EVİNDE RAHATMISINIZ.EVİN FOTOLARINI GÖRMEK İSTİYOR.GÜLE GÜLE OTURUN DİYOR.KOMŞULARINI MERAK EDİYOR.SENİ ÖPÜYOR.IRMAKDA TEYZE,TEYZE DİYOR...

    YanıtlaSil
  4. Blog'unu zevkle okuyorum, hayatını bir başka ülkede farklı bir noktada yaşama çaban ve bunları bizlerle paylaşman gerçekten çok güzel. Aynı noktalardan geçmiştim bir zamanlar bende. ZEVKLİ, ZEVKLİ OLDUĞU KADAR EĞİTİCİ VE YORUCU BİR Dönemdir, İnsan kendi ile ilgili bir çok şeyi keşfeder. Yeni evin hayırlı uğurlu olsun..
    Dilek...

    YanıtlaSil
  5. bak ya şunların yaptığına. onlar iyice alman olmuşlar. başlarına çalsınlar kıytırık bezlerini. hehe :) sinirlendim yavv. derin bi nefes alıyım. tamam şimdi sakinim. güle güle otur yeni evinde :)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten güzel olsa gerek insanın bavuluyla yaşaması:) varsın eşyaları saysınlar yahu nolcak:)
    Bu işin şakası tabi her uyduruk şeyinde sayılması sinir bozucu..
    Bu arada anlaşılan evinizin eşyası baya bi fazlaymış teyzeler uzun süre yazdıklarına göre..
    iyi günlerde otur güzelim..

    YanıtlaSil
  7. kara kalem@
    iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. umarım hep gülerek otururuz.

    fatma
    teşekkür ederim. koyucam fotoğraflarını, teyzemler yarın gelicek zaten söylerim o zaman :)

    YanıtlaSil
  8. dilek@
    bloğumu beğenip, okumanız beni çok mutlu etti. umarım benim için de bu dönem yeterince verimli geçer. iyi dilekleriniz için teşekkürler.



    stickman@
    o teyzemler bu sabah 8'de arayıp uyandırdılar beni. çok feci kızdım ben de. bir acayipler. ama ev güzel, ben sevdim :)


    Cubidom
    evet evde baya bir eşya var. bir kaç şey eksikti. onları da yavaştan alıyorum. ve seni de buvulla yaşamaya davet ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  9. umarım güle güle oturursun..

    ne zordur eşyaları yerleştirmek, ve mutlaka bir daha taşınmama sözleri verdirir insana kendi kendine :)
    keyiflidir de aynı zamanda..

    ev resimlerini bende merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  10. mesut demir
    teşekkür ederim iyi dileklerin için. yakın zamanda koyucam fotoğraflarını, küçük bir ev ama 5 ay yaşamak için uygun :)

    YanıtlaSil
  11. canım benim ya ben çok özledim seni ... teyzemleri izleyerek göstermişsin yine haydutluğunu.

    YanıtlaSil
  12. nese
    minikuşum ben de seni çok özledim. keşke burda olsaydın beraber yapardık haydutluk :)

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim demli hayat :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,

    ben de bir sey sormak istiyorum nisan da biz de bir ev tutacağız. ev 2 kişilik olarak geçiyor ancak 2-3 günlüğüne bir arkadaşımız gelecek biz de kalması sorun yaratır mı bir kontrol mekanizmaları var mı? şirkete mail atıp sordum onlar doğal olarak ev iki kişilik üç kişi kalamazsınız diyor,fakat ben bir türk olarak daha önce yaşamıs oalan sana sormak istedim. cok teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. valla benim evimde misafirlerim geldi kaldı. Ev sahibim son günler de kıllık yaptı ama. Ben sonuçta bu evin kirasını veriyorum. Ev benim. Kimse karışamaz dedim. Benim misafirim kimseyi ilgilendirmez.

    Bence sen de çok kimselerin gözüne sokmadan, misafirlerini ağırlayabilirsin.

    YanıtlaSil