17 Aralık 2008 Çarşamba

Youtube'u yasaklayan zihniyetin kafasına tükürüyorum

Büyükçe bir sahnede 30 ile 50 yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim 6 tane yakışıklı ve karizmatik amcam var. Takım elbiseler giymiş bu amcamların her birinin elinde bir müzik aleti bulunuyor. İçlerinden en karizmatik bulduğum sahnenin ortasına geliyor, elindeki siyah çubuğu çevirerek, benim günlerdir dilimden düşmeyen şarkısını söylemeye başlıyor. Bu arada o şarkısına başlamadan önce arkadaki diğer amcamların siyah gözlükleriyle çalıp oynadığını ve içlerinden birinin kedi maskesi taktığını görüyoruz. Ortadaki karizmatik amcam bir yandan güzel sesiye şarkısını söylüyor, diğer yandan müziğe hafif hafif ritim tutuyor. Arkadaki kıvırcık saçlı amcam coşuyor, kopuyor, çok eğleniyor.
Los Fabulosos Cadillac'ın "Padre Nuestro" şarkısını anlatarak değil de youtube'dan link vererek göstermeyi ve dinletmeyi çok isterdim. Ben buralardan rahatça açıp izleyebiliyorum da. Türkiye'deki insanlar ile paylaşamadıktan sonra pek bir anlamı kalmıyor. Vixy'den indirip video olarak ekliyeyim dedim, 2 saat uğraştım ama olmadı. Mp3'ünü indirdim, onu ekliyeyim dedim o da olmadı. Vazgeçtim ondan da. Tek yapabildiğim sözlerini koyabilmek. Ve burdan balgam dolu bir tükürüğü yasakçı zihniyetin ta kafasına göndermek. haaaağğğğğğ tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

eğer isterseniz şarkının klibine
www.ktunnel.com'a http://www.youtube.com/watch?v=J5pV1NrkbwE bu adresi yazarak da ulaşabilirsiniz.

Me estas consumiendo, me estas malgastando
Me estas desesperando y me arrodillo por vos
Me estas confundiendo, me estas caminando
Y estas resecando, Ay Señor, mi corazon

Quiero ver amanecer,
Pero del otro lado ver amanecer
Pero alguien se queda aqui para
saber si yo sigo vivo
Por eso quiero ver amanecer,
Pero del otro lado ver amanecer
Pero alguien se queda aqui
Para saber si yo sigo vivo

Tengo el alma escapada,
La conciencia mareada
Mi vida esta tan cansada,
De buscar tu perdon
Vengo volando muy bajo,
Buscando algun claro donde descansar
Es que ma vengo bandeando,
Me estoy cayendo de tanto esperar.

Cielo bonito devuelve mi alma,
Cielito yo te pido otra oportunidad
Cielo no me hundas, no me desmorones
Cielito no me dejes sin saber la verdad.

Quiero ver...

Me escapé de mi casa
me escapé de mi amor
pero nadie se escapa
de tu mano señor

Quiero ver amanecer

4 yorum:

  1. :)üstüm başım tükmük doldu.
    Merhaba.
    Çok uzaklar bile içindeki o isyansı fırtına biçenin, sorgulayan yanını es geçtirmiyor anlaşılan sana. Anladığım kadarıyla o çok beğendiğin şarkının sözleri bunlar. Senden türkçe olarak bu dizeleri bana yazmanı isterdim. Bunu yapabilirsen sevinirim. Kendine iyi bak. Hoşçakal

    YanıtlaSil
  2. haklısın sözlerin türkçesini de yazmalıyım, ilerleyen zamanlar da onu da yazıcam. sana da mutlaka gönderirim. yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. siteyi açamıyorum bir türlü:( sen artık bir şekilde ulaştırırsın bana. merak ettim doğrusu. ee eskiden beri boşuna demedik be canım: Burası Türkiye... fotoğrafların, yazıların süperr. Eline, koluna, yüreğine sağlık...artık seyahatname, ruzname anlatırken bu bölüme seni de dahil edeceğim. Tarihe geçeceksin tarihe...

    YanıtlaSil
  4. ahaha sen geçeceksin diyorsan kesin geçerim :) yazılarımı beğenmene çok sevindim. ruzname'de güzel isimmiş sevdim :) çok öptüm minikuşum.

    YanıtlaSil