13 Aralık 2008 Cumartesi

Yumurtalı Unlu Yaz Tatili


Her gün ispanyolca kursu için Vos'a doğru giderken bir parktan geçiyoruz. Bu parkta tam bir haftadır yumurtalı, unlu, hatta sirkeli "yaşasın tatil" partisi var. Buralarda yazın gelmesiyle birlikte okullar da tatile giriyor. Lise'den mezun olan gençler de birbirlerini unlayıp, sulayıp eğleniyorlar.
Biz de yapardık bunu lise yıllarında ama bu kadar abarttığımızı hatırlamıyorum. Aslında abartmak yanlış bir kelime "eğlenmek" desek daha doğru olur. Gençler müthiş eğleniyorlardı. Yumurtalar, unlar havalarda uçuşuyordu. Un partisinden nasibimi almamak için cebelleşip fotoğraf çekmeye çalışırken çok özendim onlara. Keşke daha çok eğlensiydim lise yıllarında.

6 yorum:

  1. evet lisedeyken bizde buna benzer bir eğlence yapmıştık.gençlik çok güzel özellile lise yılları,,fotolar çok güzel

    YanıtlaSil
  2. fotoğraftaki mavi tişörtlü kızı ayfer'e çok benzettim. ayfer'in unlanmış, yumurtlanmış hali :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında "Bu kayıt,yazar tarafından kaldırıldı" ibaresiyle başlamak istemezdim ama malum,hızlı yazı yazalım derken içine etmişim.:D Bunu bir kenara bırakıp,tekrar baştan alıyorum! Sizlere ne demeliyim? Hayırsızlar mı? yoksa gezentiler mi? Uzun zamandır aklımdaydınız! acaba ne yaptılar? nasıllar vs derken bir türlü iletişime geçemedim!bana ulaşmanında zor olduğunu,gömlek değiştirir gibi tel numarası değiştirdiğimi düşünürsek,sizlere de pek yüzüm kalmıyor! :) Öncelikle nasılsınız? keyifler nasıl? İnanç sanırım bu olsa gerek.Uzun zamandır varolan Arjantin planınız artık hayata geçmiş! inanın çok sevindim! zamanında Her3m.com üzerinden bu planları konuşurken,Kerem bey yazılarımı sansürlemişti! demek ki boşuna değilmiş! :D Bende hala malum İstanbul Çiftliğini bitirmekle uğraşıyorum.İnş. bu sene mezun olucam! onun dışında C1'de yaşadığım "Todavia" faciasının şoklarını üzerimden hala atabilmiş değilim.Haziran ayından bu yana,adam akıllı ne İsp. konuştum,ne de oturup çalıştım! Alberto efendinin kulaklarını aslında hala çınlatıyorum..bunun dışında değişen pek bir şey yok,İstanbul aynı..İzmir aynı..Türkiye aynı! gitmeden sizleri görmek,iyi yolculuklar dilemek isterdim ama nasip değilmiş! artık döndüğünüzde yakanıza yapışırım :D İspanyolca'yı sökmeden gelmeyin sakın! bana da yardımcı olursunuz! Şaka bir yana umarım herşey istediğiniz gibi gidiyordur,sizin adınıza çok sevindim.Blogunuzdan artık sizi takip ederim! Kendinize iyi bakın,Görüşmek dileğiyle..ALTAY..

    YanıtlaSil
  4. vayyyyyy. kimleri görüyorum. ker3m'le beraber okuduk mesajını. senden ses duymak bizi de çok mutlu etti.
    yaw ulaşamadık biz sana. olsun gelince artık görüşürüz bolca. boş ver sen Alberto'yu. Okulu bitir buralara gel. Hatta tatilde biz dönmeden gel. Burada bolca pratik yapar Dele bile alırsın :) burada ki dil ile bizim öğrendiklerimiz arasına aslında baya bir fark var. adapte olmak zor. gel arada bu sayfalarada. meilleşiriz de zaten. çok öptüm. hasta luego amigo.

    YanıtlaSil
  5. fotoğrafları görünce canım balık çekti. balıklarıda böyle unlayıp kızartırlar ya. işte insanın karnı acıkınca her yerden bi bağlantı kurabiliyo.

    YanıtlaSil
  6. balık yemeyi çok özledim. buralarda bulması zor. eğer balık yiyceksen bizim için de ye!

    YanıtlaSil