9 Ocak 2009 Cuma

Zenginlerin Tiyatrosu

Buenos Aires'in Corrientes caddesi boyunca yürüdükçe sağlı, sollu ya da bitişik, birbirinden rekli ve çekici tiyatrolar karşılıyor insanı. Kapıları sonuna kadar açık olan bu tiyatrolar, gel diyor herkese, birbirinden ihtişamlı sahnelerde, birbirinden güzel oyunlarım var.
Harold Pinter'dan Samuel Beckett'a senin için özenle hazırlanmış oyunlarım var. Yok bu oyunlar bana ağır diyorsan, üzülme canım bol danslı, renkli ve seksi oyunlarım da var. Yok canım o kadar değil izlerken biraz güleyim arada bir düşüneyim diyorsan stand up'larım da var. E süpermiş o zaman ben bilet alayım dediğinizde ise şu soruyla karşılaşıyorsunuz peki senin 200 pezon var mı?
- Yuhh 200 pezo mu?
- Tamam tamam kızma 150 pezoluk koltuklarım da var.
- Ne?
- Eh ama sen de, al sana 80 pezoluk koltuk daha aşağısı yok!

Bilet fiyatları diyalogları havada uçuşa dursun, biz ufaktan bu tiyatroları gezmeye başlayalım.

Broadway Tiyatrosu...
İsmiyle oldukça havalı görünen bu tiyatronun bu haftaki programı daha çok stand-up ve müzikal ağırlıklıydı. Ama benim gittiğim sırada içeride bir atöyle çalışması vardı. Atölye çalışmaları için kendilerine ayrıca uğrayabilirim.

Multiteatro
Multi milyarderlere ait olduğunu düşündüğüm bu tiyatro'nın bu haftaki menüsünde, Harold Pinter'ın yazdığı Yuvaya Dönüş adlı oyunu bulunuyordu.


Astral Tiyatro
Afişlerinden gördüğüm kadarıyla, çok eğlenceli olduklarını düşündüğüm müzikaller mevcut yine bu tiyatroda.

Metropolitan Tiyatrosu
Samimi bir kaçkafadar tarafından kurgulanmış gibi görünen Baraka adlı bir oyun ve müzikaller yine burada.

Presidente Alvear Tiyatrosu
Yılbaşı ve Navidad boyunca dini içerikli oyunların oynandığını gördüğüm bu tiyatroya pek yanaşmadım ama buraya da uğramak lazım belkim nabza göre şerbet veriyorlardır. Dini günlerde dini oyunlar, milli günlerde milli oyunlar.

Daha onlarca tiyatronun ve oyunun olduğu bu cadde gez gez bitmez. Aralarda küçük, fiyatlarıyla daha uygun, daha samimi ve daha halka yakın tiyatrolar da vardı. Aslında oldukça ünlü olan Tiyatro Kolonu görmeyi çok istemiştim ama bitmek tükenmek bilmeyen bir tamiratta kendileri.

Bunlar sadece tiyatro şirketlerinin görünen yüzleri. İlerleyen zamanlarda içlerine girip, büyük emeklerle hazırlanan oyunları gördükçe de sizlerle izlenimlerimi paylaşıcam. Gerçi bu oyunlar bana pahalıya patlayacak, belki de erkenden dönmek zorunda kalıcam. Bilemiyorum.

10 yorum:

  1. ee git tabii de bütçeni zorlayıp ta erkenden dönmek zorunda kalma. ne güzel oralardan haber veriyosun bize. zevkle bakıyorum bu fotoğraflara.

    YanıtlaSil
  2. Hmmmm sen pahalı diyorsan, öyledir. Zira ben pezonun, türk lirasının yanında değerini bilmiyorum. Ama bütçeni zorlama tabi. :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. senin de oynamanı çok isterdim.

    YanıtlaSil
  4. gülcan
    yok zorlamamaya çalışıcam :) fotoğrafları sevmene sevindim

    Abraxas
    pezo bizim paranın yarısı ama bir oyuna 100 TL vermek de çok geldi bana. recoleta'da 15 pezoya girdiğim oyuna burada 150 pezo verince çok pahalı göründü bana :) üstelik arjantinlilerin ekonomisini göz önünde bulundurunca bu tiyatrolar baya baya pahalı. ama hiçyoktan iyidir. biz de bu kadar özel tiyatro bile yok.


    Fatma
    görürsünüz inşallah bi daha :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel arjantinde geziyor ve bize oralardan haber ve resimler gösteriyorsun başarılar sen oralarda gurbette sormak ayıp olmasın ne işyapıyorsun selamlar

    YanıtlaSil
  6. buralarda bolca geziyorum, uyuyorum, dinleniyorum, çalışmamanın keyfine varıyorum, ispanyolca için geldim aslında :)

    YanıtlaSil
  7. Müzikallere bayılırım ya, hayatımı adarım resmen. Size ne kadar özendim bilseniz, çok şaşırırsınız efendim :)

    YanıtlaSil
  8. burada bolca müzikal var. izledikçe senin için de ayrıca bahsederiz efendim :)

    YanıtlaSil
  9. tiyatro biletini bizim işporta malları hesabı pazarlıyorlar yani, biraz sıkı pazarlık yapsanız daha da düşecek anlaşılan.

    Kolaylıklar

    srbstnsrlr

    YanıtlaSil
  10. yok daha düşmez, zaten sabit o fiyatlar kotuğa göre değişiyor, 200 lük, 150'lik ve 80'lik var başka da yok :)

    sevgiler

    YanıtlaSil