25 Ocak 2009 Pazar

Buenos Aires'te Havuz


Güneşte sadece 10 dakika kalmak bile yüzümü kıpkırmızı yapmaya yetiyor. Sıcaklara ve Ker3m'e dayanamayan bilgisayarım çıt diye kapanıyor. Fanı çok ısınıyormuş. Böyle olunca herkes havuzlara koşuyor ve biz izliyoruz. Yani aslında girilip, yüzülür tabi ama. O kadar çocuk varki havuzlarda, kesin işiyorlardır deyip, pimpiriklendiğim için girmiyorum. Sevgili Aslı'nın tavsiyesi ile Uruguay'a gitmeye karar verdik zaten. Umarım önümüzdeki hafta, en sonunda okyanus sularına bırakırım kendimi...

6 yorum:

  1. o havuzun klor oranı çiş oranından düşüktür:)
    iyiki girmemşsin...

    YanıtlaSil
  2. havuzları hijyen meselesi yüzünden oldum olası sevmem. bu kadar kalabalık çoluk çocuğun içine girip çıktığı bi havuza girmeyerek çok iyi yapmışsın. ben olsam ben de girmezdim...

    YanıtlaSil
  3. Havuza işenmiş ve yutabileceğini düşündüğün çiş oranı ile bir okyanusa işenmiş çiş oranı arasındaki hacimsel farkın farkındalığı için seni kutluyorum canım kardeşim. :)) Fakat şu yayınladığın filimin uzun metrajlı olması yönde üzerine eğilip çalışmadığın için izin verirsen sitemimi belirtmek istiyorum. 7.7 saniyelik bir sağdan sola geçiş kamera zumu gördüm sadece ben. Özellikle o demir parmaklıkları geçmek isteyen kameranın veya bilemiyorum cep telefonunun zumu beni çiş olayından daha fazla güldürdü. Bızdık bununda bir hiciv olduğunu söyle lütfen. :)))))))) sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. karalamaca ben de öyle düşünmüştüm.

    gülcan ben de pek sevmem havuzları, kalabalık olmasa yine bi nebze iyi de, deniz her zaman tercihim :)


    karakalem hahah yine çok güldüm.:) evet haklısın valla. uzun film olmalıydı. havuzda yüzen insanlar görürde rahatsız olur diye çekindim aslında. ondan kapadım hemen :)

    YanıtlaSil
  5. Slm Arzu..Papağana 3 gün bakmadık neler yazmış...üstelik bizim istanbul da popomuz donarken :) ... yanıyoruz..havuz-mavuz..çicek böcek hikayeleri..yok bilgisayarın pervanesi... :)çık çabuk o havuzdan ..aaaaaaaa...senin gaganı bir an önce koparmak lazım... :)
    Şaka maka off özledim yazı ..yaz gelsin biran önce.. lahana gibi giyinmekten bıktım :)

    YanıtlaSil
  6. selamlar efendim. yok ben o havuzlara girmiyorum zaten ;) yaz gibisi yok gerçekten. ben de seviyorum yazı.

    YanıtlaSil