17 Ocak 2009 Cumartesi

Delinin Şarkısı 'Salaksın'



Bu defaki grubumuz İspanya'dan geliyor. Ama buralarda da çok seviliyor. El canto del loco'nun (delinin şarkısı), eres tonto'sunu (salaksın) çok sevdim. Gerçekten çok eğlenceli... Eğer sevdiyseniz diğer şarkılarını da dinleyin derim. Çünkü hepsi çok güzel.

Neysek oyuz, eğer bunu görmek istemiyorsan
Salaksın!
Yaşamayı sevmiyorsan
Salaksın! ...böyle gidiyor şarkı

EL CANTO DEL LOCO - ERES TONTO (PERSONAS)

Esta historia que te cuento es como un grito
Una voz desesperada que grita pidiendo auxilio
Auxilio por no ver nada que me llene en el camino
Auxilio por ver que hay mucha falta de cariño

Me paro y me pregunto por qué no vives
Rodeado de mas verdad y buscando desequilibrio
Que te llene de valor y que te quite del suicidio
No tener que depender para sentirte mas querido

Usando menos el coco y un poquito mas la piel
Ya que somos lo que somos y si no lo quieres ver
Eres tonto!
Si no te gustas es que no estás vivo
Eres tonto!
Pero eso es algo que nació contigo

Y mañana al despertar, saltar de la cama
Luchar tu mañana, mirar a la cara
Que no eres nada

Eres tonto!
Salir a la calle sin la tonteria
Sacando de dentro entera tu vida
Entera tu vida

Parece que esta de moda ir de tontito
Aparentar ser la persona que siempre tu habias querido
¿Por qué no te quieres aunque sea solo un poquito?
¿Por qué no eres tu mismo y no algo parecido?

Usando menos el coco y un poquito mas la piel
Ya que somos lo que somos y si no lo quieres ver
Eres tonto!
Si no te gustas es que no estás vivo
Eres tonto!
Pero eso es algo que nació contigo

Y mañana al despertar, saltar de la cama
Luchar tu mañana, mirar a la cara
Que no eres nada

Eres tonto!
Salir a la calle sin la tonteria
Sacando de dentro entera tu vida
Entera tu vida

Ehh!

Eres tonto!
Y mañana al despertar, saltar de la cama
Luchar tu mañana, mirar a la cara
Que no eres nada

Eres tonto!
Salir a la calle sin la tonteria
Sacando de dentro entera tu vida
Entera tu vida

19 yorum:

  1. Haha :))) Eğlenceli parça, sevdim.. En kısa sürede mp3'ünü arıyorum :)

    bizim grup çığrışım'ın da var "salak" diye bir parçası ama sosyal mesaj vermek yerine "salağın birine" mesaj veriyor :))

    YanıtlaSil
  2. ahaha bilmiyorum ben bizim grubu :) valla ben torrentle indirdim :S

    YanıtlaSil
  3. içimden geldiği gibi
    insana neşe veriyorlar, ilerleyen zamanlar da başka şarkılarını da koyabilirim. onlar da çok güzel. beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. coooooooooook begendim cooook.. artik diger parcalarinida aramaya baslim ben :)
    Tesekkurler canim bunu paylastigin icin

    YanıtlaSil
  5. yollarım ben sana bir ara:)

    YanıtlaSil
  6. bi tane papağan yakaladım benim sitede :)slm..Arzu sitemden de gerçi selam verdim..yorumların için teşekkürler.. yazılarını okumaya devam :) Yaw buralara geldiğinde ordan arjantin birası kap gel :) buralarda bu zıkkım çok paalandı :)zıvanadan çıktılar iyice 6-7 YTL yuuh..allahtan bikaç yer varda ucuz durumu kurtarıyoz :)

    YanıtlaSil
  7. :) Ben gerçekten yaşlanmışım artık. Şarkıyı dinlerken kafam şişti. :))) Hani şöyle aheste flamenkonun slov tarzı olurmu bilmem ama şuan, şu saniye iyi giderdi buz gibi biramın yanında. :) Kızma bana gerçekten çok gürültülüymüş. Of bittim ya. Kafamın içi halen porto morto diyip duruyor. :))

    YanıtlaSil
  8. tim
    heheh hemen de yakalamışsın :). siten güzelmiş baya. burda marketlerde 3 pezo bira, yani 1.5 lira baya ucuz. ama itaya da gümrük kontrolüne elindeki suyu bile alıyorlar. gerçi bavulla geçer. :)


    kara kalem
    ahahahaa çok güldüm :))) haklısın ama gerçekten. bi dahakine söz senin için flamenko müziklerinden koyucam. rakının yanında gitmez ki bu müzik :))

    Demli Hayat
    Eğlenceli müzik gerçekten

    YanıtlaSil
  9. Yani salaklar çok olunca öyle şarkılar çıkıyor galiba ...
    Ama güzel yaa...

    YanıtlaSil
  10. eğlenceli şarkı, çoğunluk sevdi iyi bari :)

    YanıtlaSil
  11. bu şarkının tamammını cevire bilirmisiniz acaba ??bende 2 yıldır dinliyorum bu gurubu cok güzel şarkıları var besos. acontracorriente .puede ser dinlemenizi tavsiye ederim eger o şarkıyıda cevirirsen memnun olurum formu konntrol edicem

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar ben oldu bu grubu 3 yıldan beri dinliyorum ve hastasıyım hatta bunların sayesinde ispanyolca öğrenecem ama arkadaşlar annem diyorki ilk ingilizce sonra ispznyolca ya dehşet bir grup bayılıyırum

    YanıtlaSil
  13. gerçekten güzel bir grup. yakın zamanda çevirip koyarım sözlerini de.
    sevgiler herkese

    YanıtlaSil
  14. Sana anlattığım bu hikaye bir çığlık gibi
    Yardım dileyen çığlığın umutsuz bir sesi
    Beni yolda dolduran hiçbir şeyi görmemek için yardım
    Aşkın eksikliği için yardım

    Durdum ve sordum kendime neden yaşamıyorum
    Gerçekten fazlası ve dengesizlik arayışı ile çevrelenmiş

    Umarım değerle dolarsın ve intihardan vazgeçersin
    Kendini daha fazla sevgi dolu hissetmek için bağımlı olmak zorunda değilsin

    Daha az hindistan çevizi ve birazcık ten kullanarak

    Neysek oyuz, eğer bunu görmek istemiyorsan salaksın!

    Eğer hoşuna gitmiyorsa yaşamıyorsunsur.
    Salaksın.

    Ancak seninle birlikte bir şey doğdu.

    Ve yarın uyanmak, yataktan fırlamak
    Yarınla mücadele etmek, yüzüne bakmak
    Ki hiçbir şey değilsin

    Salaksın

    Saçmalıksız caddeye çıkmak
    Tüm hayatının içinden çıkartmak
    Tüm hayatın
    Görünüyor ki salaklık moda olmuş

    İnsan olarak görünmek ki hep bunu istemiştin.

    Neden hala birazcık yalnızlık olsa sevmiyorsun?
    Neden hala kendinsin ve birazcık benzer bir şey?

    Daha az hindistan çevizi ve birazcık ten kullanarak

    Neysek oyuz, eğer bunu görmek istemiyorsan salaksın!

    Eğer hoşuna gitmiyorsa yaşamıyorsunsur.
    Salaksın.

    Ancak seninle birlikte bir şey doğdu.

    Ve yarın uyanmak, yataktan fırlamak
    Yarınla mücadele etmek, yüzüne bakmak
    Ki hiçbir şey değilsin

    Salaksın



    bunlarda sözleri oldu mu bilmiyorum. böyle bişiy işte.

    YanıtlaSil
  15. gerçekten cok teşekkür ederim çok sevindirdin beni :)

    YanıtlaSil
  16. besos la puede ser'i de dinleyin tavsiye ederim

    YanıtlaSil