25 Ocak 2009 Pazar

Dörtlü Mimler Devam Ediyor...

Önüm, arkam, sağım, solum. Miiim! Çok sevgili Gülcan beni mimlemiş. Kendisine ve biricik oğlu egemene sevgiler ve öpücükler yollar mim'ime başlarım.

Yapmam gereken: Bilgisayarın resimler bölümüne girip, 4. klasörün içindeki 4. fotoğrafı alıp, bloğa koyup açıklamak. Hemen yapalım. Bakalım ne çıkacak. Amanın!

Hii ben bu çıkan şeyi yerim. Dünyanın en güzel kızı Irmağı görmektesiniz. Kendisi ablamın kızı, benim yeğenim olmaktadır. Resimde henüz 4 aylık!

Fatma ve Bülent Alacatlı çiftinin biricik kızı Irmak 6 Kasım sabahı dünyaya geldi. Vaktinden biraz önce geldiği için hazırlıksız yakalanmıştık. Gecenin bir yarısı, Nursel ablam, annem, Ayfer arabayla hastaneye yetişmek için yola koyulmuştuk. Bir güzel de kaybolmuştuk. Meğer bizimki acıbadem göztepe'de değil, Kadıköyde'ymiş. Dünyalar güzeli yeğenime buradan öpücük dolusu sevgilerimi, özlemlerimi yolluyorum. İyi ki gelmiş dünyaya. Teyzesinin birtanesi...

8 yorum:

  1. o yanaklar tam yemelik. maşallahh kuzuya... kimbilir nasıl özlemişsindir. teyze olmak nasıl bir duygu iyi bilirim :)
    mimimize cevabın için teşekkür ederiz. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok özledim ben bu dünya güzelini, şimdilerde saçları var kıvır kıvır, yerinde de durmuyor. hep kıpır kıpır. mim için de ne demek efendim ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy Allah'ım tatlılığa bak yaa yerim ben bu çocuğu :)
    Maşallah nazar değmez inşallah. :p

    YanıtlaSil
  4. valla ben de bakıp bakıp aynısını diyorum. nazar değmesin benim güzeller güzelime. çok tatlı yaa. lokum gibi.

    YanıtlaSil
  5. teyzecim bende seni çok özledim,hemen gel...

    YanıtlaSil
  6. Arzu bizde seni çok özledik.Irmak bilgisayarımın üzerine su dökünce,bilgisayarsız kaldım.Bu sebeplede sana yazamadım.Kızımın fotosunu görünce çok mutlu olduk..çok yaramaz Arzu teyzesi çokkk.

    YanıtlaSil
  7. yaramaz bızdık, ayfer söyledi su dökmüş bilgisayara. olsun. kuruyunca çalışır belki :) yerim ben onu. ben de özledim hepinizi :)

    YanıtlaSil