11 Ocak 2009 Pazar

Los Fabulosos Cadillacs'tan Padre Nuestro


Arjantin'in ünlü gruplarından Los Fabulosos Cadillacs'ın dillere dolanan, her yerde çalıp, söylenen bu şarkının daha önce ispanyolca sözlerini yazmış, Türkiye'de görülemeyeceği için youtube'dan klibini gösterememiştim. Öyleyse şarkının mp3'ünü koyayım dedim. Onu da anca resimle birleştirip video halinde başarabildim. Bir de sevgili Kara Kalem şarkının sözlerini çevirebilir misin demişti. Ker3m'in de yardımıyla bir şeyler yapmaya çalıştım. Çok özel sözler değil ama, her yerde karşıma çıkan bu şarkıyı sevdim ben. İşte sözlerinin türkçesi (biraz benim de yorumum var sözlerde):

Beni bitiriyorsun, beni acımasızca harcıyorsun
Umudumu kırıyorsun,
ve ben dizlerimin üzerine çöküyorum senin için

Beni yanıltıyorsun,
Gidiyorsun...
Ve beni yaralıyorsun, ah tanrım, kalbim...

Güneşin doğuşunu görmek istiyorum
Ama öteki taraftan görmek
Ama biri, yaşayıp yaşamadığımı bilmek için kalır burda
Bu yüzden güneşin doğuşunu görmek istiyorum
Ama öteki taraftan görmek...

Kaçak bir ruhum
Kırılmış bir gururum var
Hayatım fazlasıyla yorucu
Senin affını beklemekten
Dinlenebileceğim bir yer arıyorum
Çok alçaktan uçarak geliyorum
Hayatı yoluna koymaya geliyorum
Fazlasıyla beklemekten düşüyorum

Güzel cennet geri veriyor ruhumu
Sevgilim senden bir şans daha istiyorum
Gökyüzü düşürme beni, batırma
Sevgilim gerçeği bilmeden beni bırakma

Evimden kaçtım
Aşkımdan kaçtım
Ama kimse senin ellinden kaçamadı tanrı...


Şarkının orijinali için buraya tıklayabilirsiniz.

8 yorum:

  1. şarkıyı dinlerken bi yandan da bi önceki konunda gönderdiğin fotolara baktım. inanmayacaksın ama sanırım müziğin verdiği enerjiyle olsa gerek kendimi oralarda hissettim kısacık bi süre. çok hoş bi müziği var şarkının. aklıma o eski pembe diziler geldi bi de dinlerken :)

    YanıtlaSil
  2. hehe böyle hissetmene çok sevindim. çok fazla buralara ait bir müziği var ben de seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. çok beğendik.ırmağım da çook beğendi.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar...
    gerçekten güzel bilgilerdi teşekkürler.
    ben,arkadaşımla buenos aires'e gelip yerleşmeyi düşünüyorum.
    tahmini olarak 1,5 yıl sonra oraya yerleşmek (şu an ki amacımız bu)
    vatandaşlık için ne yapmamız gerekir ve orada kendi işimizi kurabilmek için neler gereklidir.
    oraya gitmiş biri olarak neleri tavsiye edersin.ve ne kadar para gereklidir dükkan ve ev tutabilmek için.
    şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. merhabalar valla ev kiraları 300 dolarla 3000 dolar arası semtine göre değişiyor. her bütçeye göre ev kirası bulunuyor burada. onun dışında vatandaşlık ve dükkan açma konusunda pek bilgim yok. ama sizin için burada bilen arkadaşlara sorucam.

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim.
    cevapını bekliyorum.
    saol.

    YanıtlaSil
  7. cevabım biraz geç oldu ama kusura bakmayın. dükkan kiralayan şirketlerin siteleri var. ordan baktığım ve anladığım kadarıyla kiralar caddeye göre değişiyor.
    http://www.adoos.com.ar/post/4604236/excelente_local_350_alquiler_requisitos_accesibles
    mesela bu linkteki dükkanın fiyatı 350 dolar. boca mahallesinde diye tahmin ediyorum.

    http://www.adoos.com.ar/post/4397276/local_o_salon_a_estrenar_90_m2_hermoso_barrio_de buradaki dükkan 3800 dolar çok daha yüksek fiyatı çünkü palermo gibi zengin bir semtte.

    http://www.adoos.com.ar

    bu siteye bir göz atın bence. dükkanlar hakkında bilgi vercektir size.

    Vatandaşlık konusuna gelince...
    Arjantin vatandaşı olmak için
    buradaki http://www.argentina.gov.ar/argentina/portal/paginas.dhtml?pagina=80
    siteden anladığım kadarıyla 2 sene ülkede yaşamak, göç belgesine sahip olmak, 18 yaşından büyük olmak gibi şeyler yazıyor, ama vatandaşlık ülkeye göre değişiyor sanırım. Türklerden ne istedikleri burada türk vanatandaşı olmuş kişilere sormak lazım. Bu konuda daha geniş bir bilgi edinince ayrıntılı şekilde yazıcam.
    sevgiler

    YanıtlaSil