24 Ocak 2009 Cumartesi

Mim'lere Karıştım



Yeni mim'im sevgili içimden geldiği gibi'den. Kendisine buradan kucak dolusu sevgiler yolluyorum ve mim'imize başlıyorum...

Efendim konumuz çok ilginç, adım adım gerçekleştiriyoruz.

1. Yakınınızda bulunan bir kitabı alın.
Aham ev yine almış başını gitmiş. Solumda bir kitap, español gramer kitabı olur kendileri, sağıma bakıyorum başka bir kitap español sözlük oluyor kendileri. Sağ taraftaki hemen elimin altında olduğu için kapıyorum sözlüğü.

2. 161. sayfayı açın.
Ahaha niye? Niye 161. 1+6+1=8 hımm evet şimdi oldu. 8 benim uğurlu sayım ondan olabilir. Tamam canım neyse açalım bakalım. Ne varmış? Evet açtım.

3. 5. cümleyi okuyun.
Yüksek sesle mi? Alçak sesle mi? Nasıl okuyayım. İçimden de okuyabilirim hem çok severim. Neyse bir okuyayım. Evet okudum.

3. Blog sayfasına yazın.
Aynen yazıyorum:
cierzo: Viento septentrional. Böyle kuru kuru yazmakla olmaz bi de çevirelim o zaman.
Okunuşu sierzo, anlamı kuzeydoğu rüzgarı.

4. En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin sadece yakınınızda olan kitabı seçin.
Aynen öyle yapıldı.

5. 5 blog arkadaşınıza yollayın.
hiii çokmuş yaw. Bu mim işleri zormuş. Amanın. Kim uydurmuş, nasıl uydurmuş bunu. Neyse eğlenceliymiş. Yani pek zor olmadı.

O zaman ben de bu mimi sevgili Nükhet Everi'ye paslıyorum. Ama kesinlikle yapmak zorunda değil. Yani canı çok sıkılırsa, yapmak isterse. Eğleniriz, seviniriz. :)

5 yorum:

  1. kuzey rüzgarı...
    ybelki saçma gelecek ama çok güzel bir kelime..
    kuzey rüzgarı...
    iyiki seni mimlemişler:)

    YanıtlaSil
  2. poyraz diyelim biz ona aramızda, kuzeydoğu rüzgarı çok uzun oldu :P

    YanıtlaSil
  3. Kuzey rüzgarı...hmmm güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. poyraz da denilebilir tabi hem daha kısa :), ama sadece kuzey rüzgarı deyince de pek bir güzel duruyor sanki :)

    YanıtlaSil
  5. bak ben şimdi unutmam bu kelimenin anlamını. bana da bilgi vermiş oldun.. tabii ne işime yarayacaksa :))

    YanıtlaSil