15 Ocak 2009 Perşembe

Not Defteri'nden 1 mim

Buralara ilk yazmaya başladığım da bilmiyordum bu mim olaylarını. Birileri mimlendim diyor, bişiy, bişiyler yazıyor. Birileri yazdıkları yazıların altına bu mimi şuna, buna, ona pasladım diyor. Tabi sonra kavradım ne olduğunu. Herkes birbirine mimler paslarken hiç ses etmemiştim, kimselerin gözüne de görünmemiştim. Ama sevgili Nükhet Everi beni mimlemiş, ben de görür görmez hemen yazayım dedim.

Yaptığım 4 iş:

1- Reklam Yazarlığı: Hiç aklımda reklam ve onunla ilgili şeyler yokken, üniversiteden mezun olduktan sonra, yazma ve yaratıcılık yeteneğim sayesinde bir şekilde kendimi bu işi yaparken buldum. Oysa farklı bir geçmişim vardı. 5 sene boyunca bir o ajans, bir bu ajans derken biraz yoruldum. Ve buralara kaçtım.

2- Tiyatro: İşte bu benim asıl işim. Benim ben olduğum iş. Oynarım, yazarım yazdığım bir kaç oyun var zamanında sahnelediğim. Ama şu anda ne yapıyorsun derseniz, sadece izliyorum. Şu ara atölye dolaşıyorum, sevebileceğim, katılabileceğim bir yer bulabilmek için. Birine mutlaka katılıcam.

3- Yazmak: Basın bülteni yazmaktan nefret etsem de yazmayı seviyorum. Bazen saçma sapan hikayeler karalamaya bayılıyorum.

4- Drama Eğitmenliği: Birçok okulda çalıştım çocuklarla. Çok eğlenceli bir iş benim için. Şimdilerde pek birşey yapmıyorum bu konuda.


Defalarca izleyebileceğim 4 film:

1- Motosiklet günlükleri

2- Pan'ın labirenti

3- Geleceğe Dönüş

4- Kikis Delivery Service


Yaşadığım 4 yer:

Buenos Aires

İstanbul

İzlediğim 4 tv programı:

Ihhh bu çok zor. Ben pek TV izlemiyorum. Atlarsam olur mu. Atladım bile :)


Tatil için gittiğim 4 yer:


1- Fethiye

2- Altınoluk

3- Bodrum

4- İtalya

En sevdiğim 4 yemek:
Yemeği sevdiğim şeyler diyim ben buna.

1- Islak kek

2- Pasta (her çeşidini)

3- Nutella

4- Ceviz ve kuru üzüm ikilisi

Hemen şimdi olmak isteyeceğim 4 yer:

1- Taksim

2- Büyük ada

3- Venedik

4- Uyumak için yatağım :)

Bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer:

Nükhet Everi çok güzel yazmış, ondan çalmak gibi olacak ama ben de bir okyanusa düşmek isterdim. :)


Ve sıra geldi paslamaya, ben de bu mimi hayatımın lezzetleri bloğu ile Sinem'e, Egemenli Hayat'a, eğer yazmak isterse sevgili Dilek Adaş'a, İçimden geldiği gibi'ye, ahymania'ya, Dreamland'a, Abraxas'a ve yine eğer yazmak isterse sevgili Kara Kalem'e paslıyorum.

11 yorum:

  1. Vay hemen kapmışıs mim'i. Yaşa sen. Evet, bana yazdığın gibi Grotowski ve Barba çalıştırdığımda cidden gel. Çok zevkli, sanırım sen de çok hoşlanırsın. Aslında TR'ye döndüğünde görüşelim bence. Bu tiyatro meselesi bak ortak konu oldu! :)))) Daha pek çok vardır bence...

    YanıtlaSil
  2. bu mimi ilk okuduğumda "ayy ne zor 4 şey bulmak" diye düşünmüştüm. döndü dolaştı beni de buldu demek :) hemen sıvıyorum kolları. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. yaww sen mim yazıyormuydun? bende mimlicek birilerini bulmakta zorlanıyordum...heheheh bir dahaki sefere hazırlıklı ol bakalım..bu arada teşekkür ederim pas için ilk fırsatta..ok?

    YanıtlaSil
  4. gözüm üstünüzde siz tiyatrocular ;)

    YanıtlaSil
  5. Nükhet Everi
    Gelicem, grotowskiyi severim, eğleneceğime eminim :) türkiye'de de görüşürüz mutlaka, daha bir dolu konu olduğuna ben de eminim :)


    Gülcan
    ben ilk defa görmüştüm ama buluverdim hemen cevapları. bulamadığını atla canım nolucak :) eheh ben öyle yaptım :S ben de teşekkür ederim

    içimden geldiği gibi
    bu ilk mimim oldu. ama yazarım, yazma konusunda arsızım ben, her şeyi yazarım :) bekliyorum mimleri, ben teşekkür ederim ne demek :)

    Zeynep Everi
    Hoş geldiniz, hep gelin, hep izleyin, ben de sizi izliycem :)

    YanıtlaSil
  6. Hani sana söylemiştim ya birtanem. Hani yağan her kar tanesinin içinde benim duygusallığım gizlidir demiştim ya. Yere düşünce bir tek senmi ıslanırsın sandın. Ağırdır bilirim bana ait yoğunluğu taşımak. Gariptir ama hüzünlü bir sorumluluk yükler kalbine. Bu sana ne hissettirir bilmem, fakat ben bunları yazıyorken seni düşünüyorsam kalbine sor. Kendine iyi bak küçüğüm.

    YanıtlaSil
  7. kara kalem
    aklıma gelen buralardan sevdiğim kişileri yazdım. aklıma gelmeyen ama yine sevdiklerim de var tabi, kimse alınmasın. o yüzden seni yazmamak olmazdı. belki senin formatına uygun değildir ama olsun içimden geldi yazdım. sen de görmüşsün, bu bile çok mutlu etti :)
    kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Amanın eyvah napıcam şimdi :))
    Şaka bir yana , öncelikle teşekkür ederim.Mimlerle aram pek iyi değildir ama birşeyler yapmaya çalışırım :))

    YanıtlaSil
  9. ehehe. yazmasanız da kırılmam. ama belki yazarsınız dursun bir köşede :)

    YanıtlaSil
  10. Mim için teşekkür ederim. Değişik bir mim bu sefer, hemen hazırlıyorum.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  11. ne demek efendim :) ne zaman istersen hazırlayabilirsin :)

    sevgiler

    YanıtlaSil