11 Ocak 2009 Pazar

Ortaya Karışık






4 yorum:

  1. 5. fotodaki kırmızı araba çok komik geldi bana. lüks gibi ama komik işte. çocukların akülü arabaları gibi :)
    7. fotoda Homer Simpson'u farkettim. o tepede oturan kadın figürle bi bağlantı kuramadım aralarında.
    8. fotoda ocakbaşında asılı duranlar sucuk sanırım bak şimdi canım çekti :)
    9. fotoda geçenlerde izlediğimiz o gösteriden yapıyolar galiba. hani şu tuhaf oyun.

    YanıtlaSil
  2. gülcan
    yorumların süper :))
    5. fotodaki araba bir de aşırı gürültü yapıyordı. bütün sokak onun sesiyle inliyordu, o kadar yani. çok komik bulmuştuk o yüzden çektik.
    homer simpson buralarda çok seviliyor, her yerde çıkıyor karşımıza :)
    tüm tahminlerin de doğru ayrıca :)))

    YanıtlaSil
  3. merhaba nasilsiniz daha once gorusuyordun arjantine gelmeyi dusundumu filan bahsediyordum geldim 2 hafta filan oldu geleli buenos aireste hostel de kaliyorum:) devleti verdigi ucretsiz dil kurslari varmis hic bi bilgin varmi onlarla ilgili aksani bir an once cozmem lazim kendimi armut gibi hissediyorum burda:) universiteler icretsiz ilerde universite bile okucam aa once dili orenmem lazim turkiyede calistim kadari burda hicbirsey yani hicbirsey bilmiyorum kahretsin:)iiyigunler dilerim

    YanıtlaSil
  4. merhabalar
    hoş geldin. ücretsiz kurslarla ilgili bir yazı yazmıştım. kayıtlar 25 şubat ve 2 mart'ta! http://papagangibi.blogspot.com/2009/02/arjantin-ispanyolca-ogrenmek-icin-ideal.html
    bu linkte adresi falan da var!

    YanıtlaSil