7 Ocak 2009 Çarşamba

Sıcaaak!

Kışın en sevdiğim şey, sabahları işe gitmeden önce yattığım sıcacık yatağım ve güzelim uykumdur. Kayak yapmak da güzeldir tabi ama onun dışında her şey soğuk ve ben soğukları hiç sevmem. Ama bu kadar sıcağına da dayanamıyorum. Kaç gündür havalar feci sıcak ve nemli. Geceleri uyunmuyor burda. Geçen motor yarışlarını izleyecem diye başıma güneş geçti. Sonra bir güzel ateşim çıktı. Ben sıcak, havalar sıcak, yandım bittim. Bugün de yine nefes alınmıyordu dışarıda. Ama sanki bu gece yağmur yağacak, bir kaç bulut gördüm, evet evet yağacak, yağmalı. Yoksa ben de o küçük Arjantinli'ler gibi şehrin ortasındaki havuzlara atlayıvericem.

10 yorum:

  1. hadi gel yer değiştirelim senle dicem ama buralar (ist) çok soğuk :))
    en güzeli baharlar sanırım. ne çok sıcak ne çok soğuk arada bir yerlerde :))

    YanıtlaSil
  2. Aman Arzu dikkat et.şapkasız dışarı çıkma.bol bol su iç...

    YanıtlaSil
  3. Aklıma ne geldi biliyor musun? Yıllar önce ben Küba'da yaşar ve çalışırken, 1 Ocak'ta (millî bayramdır orada) denize girdiğim... Gel de burda gir derler adama TR'de şimdi... :))))

    YanıtlaSil
  4. Valla buraları da pek soğuk yaa...
    Hangisi iyi bilemedim ama sıcağı tercih ederdim sanırım kat kat lahana gibiyiz valla...

    YanıtlaSil
  5. yazın çektiğim sıkıntı geldi aklıma. ben bu kadar sıcağı sevmiyorum. herkes ahh bi yaz gelse derken ben amaan amaan gelmesin iyi böyle diyorum. neden mi? kışın çok üşüyosan katkat giyin olmadı yapış bi sobaya sıcacık ohhh ısın... ama yazın?? soyunsan da fayda yok. duşa girersin giyinene kadar ter içindesin, gece uyuyamazsın sabah uyuşuk olursun. sokağa adım atmak istemezsin. berbatt. ne zaman soğuk havalar gelecek oralara?

    YanıtlaSil
  6. beenmaya
    baharları ben de çok seviyorum. ama ençok ilk baharı :)

    fatma
    ehehe tamam :)

    Nükhet Everi
    Biz de gircektik ama şansımıza o gün yağmur yağdı :) girmeyelim dedik. herkes karlar içinde yeni yıla girerken denize girmek süper bişiy :)

    özii
    kat kat giyinmeyi ben de hiç sevmiyorum. ağır oluyor insan, yürüyemiyor :S

    gülcan
    buralara mayıs gibi gelcek soğuk havalar ama bizim kadar soğuk olmuyor. buralara kış gelince geri döncem zati :D

    YanıtlaSil
  7. yaa burası da çok soğukkkk :s gerçekten burda olsaydın da soğuklardan yakınacaktın, iğrenç ir şey.
    bu arada umarım iyisindir, yani başıma güneş geçti, demişsin de ondan şey ettim.

    YanıtlaSil
  8. bizim burda hassas bi yerlerimiz donuyo biliyomusun. hiç şikayet etme. ohh ne güzel sıcacık ora. miss.

    YanıtlaSil
  9. Gamze zaten sizin blogu görünce,
    kocacım beni Arjantin'e götür demeye başladı. Soğuğu hiç sevmiyor.

    YanıtlaSil
  10. Abraxas
    İyiyim iyi:)) mide bulantısı ateş vardı ama geçti :)) güneşte çok durmamak lazım.

    stickman
    ehehe doğrudur donar. yok ben seviyorum sıcakları :D


    Demli Hayat
    Gelmeyi istemekte haklı o zaman :) Çok soğuk da olmuyor buralar hiç. Yaz kış ideal :) Gamze'ye sevgiler ve selamlar...

    YanıtlaSil