1 Ocak 2009 Perşembe

tres, dos, uno... Feliz Año!

video
Tüm gösterilerin sonuna yetişerek, yine geç kalarak girdik 2009'a! Yeni yılda da her yere geç kalmaya devam edicez sanırım. Neyse, hiç acelemiz yok zaten. Planetario Galileo Galilei'nin (Uzay müzesi gibi bişiy) parkında, insanlar 12'ye kadar eğlenmiş 3,2,1 yapıp hemen evlerine dağılıvermişti. Havai fişek gösterilerinin ardından, bulutların arkasından kayan yıldızları izlemek de güzeldi. Buenos Aires'in biraz dışında, San Luis meydanındaki konserler ise sabaha kadar sürdü. Gündüz başlayan yaz yağmurunun akşam olunca bitivermesi ile insanlar parklarda, sokaklarda rahatça geceyi sabah etti. Kamera görüntüsü kötü çıkmış. Tühh. Çok güzeldi halbuki.

4 yorum:

  1. Buenos Aires... Hani şu ben küçük bi çocukken annemlerin ablamların heyecanla izlediği Manuella dizisinin çekildiği yer. Adını ilk kez orda duymuştum ve hiç unutmadım... ilginç geldi belki adı. Bazen de merak ettim nasıl bi yer diye çocuk aklımla. Artık yazılarınızı takipteyim. Merhabalarr....

    YanıtlaSil
  2. acelemiz yok!
    parka yetişsek iyi olurmuş.

    YanıtlaSil
  3. kara kalem
    size de mutlu yıllar...

    gülcan
    ben de izlerdim annemle o dizileri. o zamanlar aklımın ucundan bile geçmezdi birgün buralara geleceğim. ama geldik işte. benden de merhabalar :)

    kerem
    yok da bigün de bişiye yetişelim olur mu :)

    YanıtlaSil