24 Şubat 2009 Salı

Balıklı Dalgalar


Punta Del Diablo'nun küçük plajına girmeden yürümeye devam edince, dalgalı ve bol balıklı başka bir sahille karşılıyoruz. İnsanlara aldırmadan kıyılara kadar gelen balıklar, dalgalar ile birlikte karaya vuruyor ve yine başka bir dalgayla birlikte denize açılıyor.
Görsel olarak çok sevdiğim bu plajda malesef hiç durmuyorum. Çünkü bu plajın hemen arkasında çok fazla gidilmeyen bu yüzden pek kalabalık olmayan büyük plaja geçiyorum.

Bu arada kamera çok hareketli çünkü yürüyorum.

3 yorum:

  1. Şu okyanusun sesi bile yetiyor insana.

    YanıtlaSil
  2. Arzu çok teşekkür ederim yazılarının 4/3 ünü okudum soluksuz 2 saattir falan bloğundayım :) az önce kafamı kaldırdım mutfaga gittim ev gözüme o kadar farklı göründüki...Uzun bir tatile çıkarsın sonra evine döndüğünde ev farklı görünürya gözüne aynen öyle :)sanki seninle birlikte bende gezdim oraları :)Tekrar teşekkür ediyorum ve sıkı takibimdesin diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. kara kalem
    dalgaların sesi gibisi yok gerçekten

    curly
    ben teşekkür ederim. tüm yazılarımı ilgiyle okuduğun için. beğenmene ve benimle buralara kadar gelmene nasıl sevindim bilemezsin. :)) sevgiler...

    YanıtlaSil