17 Şubat 2009 Salı

Burdayım!

Dün sabah itibariyle uykusuz geçen bir gecenin ardından Buenos Aires'e dönmüş bulunmaktayım. Uruguay gezisi boyunca internet'i olmayan ya da aşırı ağır interneti olan yerlerde kaldığım için yazamadım. Aslında gelir gelmez resimlerle ve videolarla Uruguay'ı anlatmaya başlayacaktım ama bazı küçük aksilikler yüzünden yapamıyorum. Resimlerime ve Videolarıma ulaşamıyorum. Gün içerisinde bu sorunu halleder halletmez, gün ve gün Uruguay'la yeniden burada olucam. Hepinize kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.

5 yorum:

  1. Hoşgeldin bızdık. Umarım iyisindir. Üşüdük falan diyince hastalandın diye miroşta bende korktuk. Fotoğrafları ve çekimleri çok merak ediyorduk. Anlaşılan biraz beklememiz gerkecek. sağlık olsun. Sağ salim döndünya. Önemli olan o .

    Sevgilerimle

    Ahmet

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin. bekliyoruz merakla..

    YanıtlaSil
  3. Evine hoşgeldinnn... Seni bekliyoruzz

    YanıtlaSil
  4. kara kalem
    aslında baya bir üşüdük. Hasta olmadığım için şanslıyım. Resimler biraz gecikti ama kusura bakmayın. Miroş'a kucak dolusu sevgiler :)

    gülcan
    hoşbulduk, yavaş yavaş koyuyorum resimleri umarım beğenirsiniz.

    beenmaya
    hoy buduk :)))

    özii
    işte geldim burdayım :))

    YanıtlaSil