25 Şubat 2009 Çarşamba

Büyük Plaj

Kum tepesinin arkasındaki kulübelerden biri benim olsun. Her gün bu plaja geleyim, yüzeyim, gezeyim, balık tutayım, yaşarım ben burda diye hayaller kuruyor insan. E yapmışlar da. Uruguaylılar, küçük kulübeleri, köpekleri ile tüm günlerini, belki de sadece yazlarını burada geçiyorlar. Şehirden uzak, mütevazi ve dingin bir hayat yaşıyorlar.
Punta Del Diablo'nun plajlarından en çok Büyük Plajı sevdim. Gerçekten diğerlerine nazaran çok büyük, okyanusu ve insan sayısı ile çok sakindi. Çünkü bu plaja ulaşan her hangi bir yol yok. Kum tepelerine tırmanıp bir on beş dakika yürüdükten sonra görüyorsunuz okyanusu. Plaja daha erken ulaşmanın bir yolu da okyanus kıyısını gördükten sonra atlayıp yürüyerek çıkmak karaya. Koy boyunca su hiç derin olmadığı için havlular, çantalar elde rahatça yürünebiliyor suyun içinde. Bu plajı gördükten sonra burada fazladan bir gün daha kalmaya karar veriyoruz. Punta Del Diablo'nun tadını çıkarıyoruz.

3 yorum:

  1. Biraz balçık bir kumsal'a benziyor, Ege'nin Efes, Selçuk taraflarının kumsalı gibi. :?

    Birde etrafı çok boş yahu, yine de yaz gelse de denize girsek dedirttin bize :)))

    YanıtlaSil
  2. suyun pek berrak olduğu söylenemez ama balçık değil. etrafı kum tepeleriyle çevrili. resimde görülmüyor ama kumların hemen arkasında da orman başlıyor. çok hoş bir plajdı yine olsa da gitsek!

    YanıtlaSil
  3. çok güzel anlatmışsın. ben de okuduklarımdan gördüğüm fotolardan sana hak veriyorum. çok güzel bir yermiş. bi daha gidersiniz inşallah...

    YanıtlaSil