23 Şubat 2009 Pazartesi

Güneş, Kum ve Dalga



Uruguay'ın Punta Del Diablo'sunda gezmeye; güneş, kum ve okyanustan dalga sesi toplamaya devam ediyoruz.

Sahile varmadan hemen önce karşımıza büyükçe bir kum tepesi çıkıyor. Arkadan deniz görülmese ya da dalgaların sesi duyulmasa, insan kendini pekala bir çölün ortasında sanabilir. Kum tepeciklerinin hemen ardında La Viuda plajı bulunuyor. Bu plajı gereğinden fazla dalgalı ve hırçın bulduğum için hemen bir yanındaki küçük plaja geçiyorum.

Denizi çok daha yumuşak ve yüzülebilir küçük plaja gelince, hımm diyorum, bu balıkçılar işini gerçekten biliyor. Kumların üstünde sere serpe yayılmış balıkçı tekneleri güneşin ve dinlenmenin keyfine varırken, teknelerin kıyısından, köşesinden yer bulabilen insanlar da bu güzel ziyafetten nasiplenmeye çalışıyor.

Tekneler ve insanların iç içe bulunduğu bu küçük plajı çok seviyorum. Uzunca bir zamanımı orada geçiyorum. Video'da aynı plajın denizinde eğlenen çocuklar ve biraz da plaj var.

(Az önce, Uruguay'da gezerken nereye gitsem şimdi diye bakıp durduğum haritaya yeniden baktım ve küçük bir hata yaptığımı fark ettim. Punta Del Diablo için Diablos deyip duruyormuşum. Oysa kendisi tam olarak Diablo yani şeytan'mış. Bir 's' harfini fazla kullanıyormuşum. Punta Del Diablo tam olarak Şeytanın Noktası oldu böylece.)

8 yorum:

  1. videoyu izlerken orada olduğumu düşündüm. özlemişim yazı ne kadar sıcaktan bunalsam da. o dalgaların üstüne atlamak ne keyifli bişeydir kimbilir...

    YanıtlaSil
  2. merhabalar izmirden dogukan daha once konusuyoorduk bilmem hatirliyabildinizmi arjantine gelmek istedigimden bahsediyordum size nasilsiniz iyisinizdir umarim enson uruguay fotlrinizi gordum:) cok guzel geziyorsunuz:) bu arada ben dearjantine geldim buenos airesteyim 2 haftayi gecti. benimde dil kursuna baslamam lazim aksani birn once cozmek gerekiyor yoksa kendimi armut gibi hissediyorum:) acaba yardimci olabilirmisiniz ispanyolcam az gitsem kendimi anlatabilirmiyim bilmiyorum nerede var onuda bilmiyorum iyigunler iiyi gezmeler_=_)

    YanıtlaSil
  3. gülcan
    gerçekten çok keyifliydi keşke hiç dönmeseydim diyorum.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar doğukan
    hoş geldin. az önce cevap yazmıştım ama karışık olmuş. sildim. bi daha yazdım :) carlos pellegrini caddesi üzerinde 1515'te ücretsiz kurs var. kayıtlar bu ayın 25'inde başlıyor. kaçırmamanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. :) tesekur ederiiim bilgi icin kacirmamam lazim hoscakalin:)

    YanıtlaSil
  6. pardon:) obeliskonun bi alt sokagi libertat ordada var dil kursu orasi deyil sanirim farkli bir yer beki carlos pelegrini caddesi hangi semtte kaliyor

    YanıtlaSil
  7. retiro tarafında kalıyor. 9 de julio'nun paralelindeki yan yol. o dediğini bilmiyorum. kayıtlar ve dersler benim verdiğim bu adreste.

    YanıtlaSil
  8. Soğukta bi tarafım donarken bu fotoları ve videoyu görmekten hiç haz etmedim açıkçası:)

    Dalgalar çok güzel görünüyor bi de o dalgada olmak var nasıl güzel olduğunu yaşamak için:)

    YanıtlaSil