7 Şubat 2009 Cumartesi

Günlük Yaşamdan Alakasız Detaylar




9 yorum:

  1. Selam
    Rica etsem tercümesini tam olarak yapmanız mümkün mü
    Los bilbilicos cantan
    con sospiros de amor
    mi neshama mi ventura
    estan en tu poder

    la rosa enflorese
    en el mes de mai
    mi neshama s'escurese,
    sufriendo del amor

    mas presto ven palomba
    mas presto ven con mi
    mas presto ven querida,
    corre y salvame

    YanıtlaSil
  2. tam olarak bu mu bilmiyorum ama yaklaşık olarak sözlerinin böyle olduğunu düşünüyorum. bir çok kelimenin anlamını bilmiyordum ve sölükte de yoktu. sonra onların yanlış yazılma ihtimalini düşünürek doğruları üzerinden gittim. mesela sospuiros değil suspiros. sonra Neshama'yı bir türlü bulamadım. bir isim olarak kullanılıyor olabilir.


    sevgiler

    Bülbüller şarkı söylüyor
    aşkın soluklarıyla
    benim neshama'm mutluluğum
    senin kudretinde

    gül açmakta
    mayıs ayında
    benim neshama'm süzülüyor
    aşkın acısından

    daha çabuk gel güvercin
    daha çabuk gel benimle
    daha çabuk gel sevgili
    koş ve kurtar beni

    YanıtlaSil
  3. Değerli ARZU
    çok teşekkür ediyorum ilgin için.
    bu arada neshama ibranice bir kelime olabilir düşüncesi ile baktım sanırım doğru çünkü gidişe sözlerin gidişine de uyum sağladı. RUH muş karşılığı.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. ruh, evet olabilir. metinle oldukça uyumlu

    ruhum, mutluluğum
    senin kudretinde


    mutluluk yerine talihim de kullanılabilir orada.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hiç bilmediğim bambaşka bir diyardan kareler sunmuşsun yine çok huoşuma gidiyor bu fotoğraflar. ama senin çektiğini bildiğim için. yoksa internet foto dolu biliyosun. ama sen birebir ordasın yaşıyosun çekip bizlerle paylaşıyosun. Ne güzel bişey bu. Eline sağlık. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ben de kendi çektiğim fotoğrafları koymayı seviyorum. çekerken de çok eğleniyorum :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. resimlerle alakasız olacak ama
    ikinize de selam olsun,
    buenos airese sevgiler.
    gio.

    YanıtlaSil
  8. resimlerin kendisi de alakasız zaten :)
    bizden de size selam olsun

    gio'nun açılımı ne ki acep, çok merak ettik :)

    YanıtlaSil