24 Şubat 2009 Salı

Mavi




9 yorum:

  1. Elinize sağlık paylaşımlar için. Latin diyarı hakkkında bilgi sahibi oluyoruz sayenizde :)
    Çok da geyik bir yorum oldu, farkındayım :)

    Kolaylıklar

    YanıtlaSil
  2. ya bu soğukta boyle bir sıcaklık ne güzel olurdu, yer degiselim miii? :)

    YanıtlaSil
  3. Yaz ı özleten harika görüntüler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. insanın içi gidiyor yahu bu fotoları görünce :))

    YanıtlaSil
  5. frambuazlı ruh pastam haklı biz donuyoruzzz sen bizi kıskandırıyorsun ...Nasıl soğuk var biliyor musun acıtıyorr , kulak düşüren cinsinden :))

    YanıtlaSil
  6. frambuazlı ruh pastasıyım
    ehehe valla değişmem yerimi, kaptım bi kere :))

    tutsak
    yaz güzel mevsim gerçekten

    beenmaya
    yaz mevsimindeyim hala ama benim bile içim gidiyor :)

    ozii
    ehehe tahmin edebiliyorum ben o soğuğu çok feci:) ama bizim yazlarımız da çk güzel geçiyor. o da gelelecek :)

    YanıtlaSil
  7. O SON FOTODAKİ KALEYİ KİM YAPMIŞSA BİR SANAT ESERİ ÇIKARMIŞ ORTAYA. ÇOK BEĞENDİM ;)

    YanıtlaSil
  8. Bi tekerleme vardı orası yaz köşesi burası kış köşesi...
    :)

    YanıtlaSil
  9. gülcan
    valla ben de çok beğendim daha bir dolu kale vardı öyle. minicik çocuklar yapmış o kaleleri.

    cubidom
    senin köşene de yaz gelince o köşe bizim köşemiş olacak :) artık sen kaçar ben kovalar, takılırız yine :))

    YanıtlaSil