28 Şubat 2009 Cumartesi

Ödüller

Ve sıra geldi ödüllere. Öncelikli olarak baya bir geciktiği için özür dilerim.
Ben blog yazmaya başlamadan çok önce, buralarda güzel bir dünya oluşmuş, herkes gönlünden ve aklından geçeni yazar olmuştu zaten. İşte bu zamanlarda okuduğum ilk bloglardan Sinem Birinci ve ben yazmaya başladıktan sonra keşfettiğim, Abraxas ödüllerini benimle paylaşmış. Kendilerine buradan çook teşekkür ediyor ve kocaman sevgilerimi yolluyorum. Mim gereği ödülleri vermek için 7 bloğu seçmem gerekecek ama bakalım nasıl olacak :)
Bu ödül yazmaya gönül vermiş herkesindir, hepimizindir diyen İçimden Geldiği Gibi, benim de yine merakla okuduğum, acaba ne yazmış diye açıp baktığım değerli bloglardandır. Özenle seçilmiş kelimeriyle yarattığı dünyaları bizimle paylaşan Beenmaya'da severek okuduğum bir başka blogtur. Tatlı oğlu, okuduğu kitapları, izledikleriyle kendisini takip ettiğim egemenli hayat'a da buradan sevgilerimi yollarım. Her kelimesi ayrı bir duygu taşıyan Kara Kalem'de vazgeçilmezlerimdendir. Sevgili Ozii'yi de unutmamak lazım. Öğretmen ve aynı zamanda anne olan değerli Ozii'de mutlaka okuduklarımdan. Kendisini gerçek hayatta'da tanıdığım A.H.Y'nin, olduğu gibi yazdığı yazılarını da gülümseyerek okumaktayım. Gülümsemek dedim aklıma blog kaydı geldi. Her yazısından ayrı bir keyif aydığım blog kaydı'da severek okuduklarımdan. Şu ara fazla görünmese de sevgili Nükhet Everi'de çok değerlidir! Daha sık yazmasını dilediğim Dilek Adaş'da yazılarıyla apayrı bir yerde durmaktadır. Bu böyle bitmeyecek. Daha yazamadığım bir dolu isim var.
Kural gereği 7 kişi olması gerekiyordu ama 7'yi çoktan geçtik. Hem zaten yazdıklarımın çoğu ödüllerini çoktan vermiş. Çoğunuzun da dediği gibi, bu ödül yazmaya gönül vermiş herkesin, hepimizin.

11 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkür ederim asıl, bu güzel mısralar için :)

    YanıtlaSil
  3. özür dilerim yazıyorum olacak orası, kafa işte içi karışınca, eline bile bulaştırıyor dengesinliğini.

    YanıtlaSil
  4. Bir bulut olsam
    Bir martının kanadından
    Sana yazıyorum
    Kımıldamadan
    Hergün ve hergün
    Denizin karşısından

    "Kelimeler için teşekkürler. Sevgilerimle"

    YanıtlaSil
  5. ben yazıyorum diye okumuştum zaten :) yeniden teşekkürler. kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ediyorum değerli bulduğun ve paylaştığın için ...Sanırım bu da senin değerinden kaynaklanıyor .

    Ben "Ödül Furyası" yazımda hepimizi ödüllendirmiştim. Çünkü bizler artık bir aile gibiyiz. Varlığımız , paylaşımlarımız , yorumlarımız en büyük ödülümüz. Tekrar tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. en büyük ödül bu gerçekten, varlığımız ve paylaşımlarımız. çok teşekkür ederim, değerli yorumlarınızı, yazılarınızı paylaştığınız ve burada olduğunuz için.

    kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ben seçememiştim kimseyi. o kadar çok okuduğum blog var ki.. şimdi sana nasıl teşekkür etsem bilemedim :)) mutlu oldum.. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. benim de öyle okuduğum ve severek okuduğu çok fazla blog var. hepsinin ismi burada verilmiş değil aslında :) ben teşekkür ederim asıl. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. canımmm yaa ben bu yazını yeni görüyorum.ne kadar incesin.teşekkür ediyorum...kucak dolusu sevgiler benden sana...

    YanıtlaSil
  11. ben teşekkür ederim :)) benden de kucak dolusu kocaman sevgiler :))

    YanıtlaSil