20 Şubat 2009 Cuma

Punta Del Este'den, Sondan Bir Önceki Kareler






3 yorum:

  1. Resimleri görünce tatilim gelmiş anladım...harika yerler valla . Sayende gitmeden görmekde çok güzel ...

    YanıtlaSil
  2. 5. fotoğrafta tam 52 levha saydım. aman allahım bu da nesi? :S bi de tam ortadaki punta del este yazan afişte o kocaman eller var. sanırım bu eller oranın simgesi gibi bişey.
    6. fotoğraftaki palmiyeli geçişe bayıldım orda olmak istedim şimdi.
    9. fotoda oralarda nasıl bir rüzgar olduğu belli :)

    YanıtlaSil
  3. özii
    valla oralardan hiç dönmek istemedim. keşke başından uruguay'a gitseymişim :)


    Gülcan
    Foto yorumlarına bayılıyorum :) Hiçbir şey kaçmıyor gözünden :)) O levhalar satılıyordu. Hediyelik eşya satan dükkanda! Ve evet o eller Punta del este'nin simgesi gibi bir şey.
    palmiyelerin ülkesi gibiydi zaten. ben de çok sevdim gerçekten.
    rüzgar bişiy değilde rüzgarın kaldırıp da yüzümüze tokat gibi fırlattığı kumlar çok feciydi!

    YanıtlaSil