10 Şubat 2009 Salı

Uruguay'a Yolcu Kalmasın

Dün öğlen internetten vapur biletleri alındı, gece yarısı açık bir yer aranıp biletlerin fotokobisi çekildi. Sırt çantası hazırlandı. Sabah 7'da kalkıldı. Lens suyumu unutmuşum hemen çantaya ilave edildi. E şampuanları da unutmuşum, onlar da atıldı. Nolur nolmaz diye bir hırka da sırt çantasının kulpuna iliştirildi. Sırt çantası sırta takıldı. Tam çıkacaz bulaşıklar... Bırakmamak lazım kokuyorlar... E ben de blog yazayım bari dendi. Telefon çaldı. Telefon diye apartman hoparlörü açılıp holaaa diye bağırıldı. Sabah sabah yapılması gereken tüm şaşkolozluklar yapıldı.
Vakit yok gidiyoruz. Bir saat sonra Uruguay'a gidecek vapura binecez. Uruguay kıyılarını gezicez dedik. Nerelere gidilmeli, nerde kalınmalı bilmiyoruz. Öğrenicez.

13 yorum:

  1. çok güzel yaaaa benim yerime de gezinnnn sonra da anlatınnn ben de çatlayarak okuyayım :))

    YanıtlaSil
  2. İyi eğlenceler. Sizin sayenizde bizde farklı yerleri tanımaya devam edeceğiz demek ki ne güzel.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. iyi eğlenceler iyi gezmeler bol bol da fotoğraf istiyorum. Biraz da Uruguay'ı görelim di mi? Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Kız gezenti , her yerleri keşfettin valla. İyi eğlenceler dilerim. Bizede hep resimlere bakmak düşüyor.

    YanıtlaSil
  6. İyi yolculuklar. Kendine iyi bak oralarda. Üşütme kalın giyin ufaklık. Havasını suyunu bilemediğim için abilik iç güdüsü işte korumaya geçiyor.

    İyi eğlenceler.

    Ahmet

    YanıtlaSil
  7. hehehe :)) güle güle git.bir sürü fotoyla gel...

    YanıtlaSil
  8. arzucum bizi habersiz bırakma...

    YanıtlaSil
  9. Iyi eglenceler canim. fotograflari merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  10. Oooo süperr iyi eğlenceler :) iyi gezmeler. Bu arada ödüllendirildin. :)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. iyimisin? özledim hadi gelll artık...:((

    YanıtlaSil
  13. heyy iyiyim. döndüm. yazıcam. hatta hemen döndüğüme dair bir yazı yazayım :))

    YanıtlaSil