24 Mart 2009 Salı

Dünya Yemeklerinden Günler

Bir gün Alman yemekleri için Tina'ya, bir gün türk yemekleri için bana, bir gün de Brezilya yemekleri için Ana'ya ya da diğerlerine gidip dünya mutfakları günleri yapıyoruz. Yemek bahane, gülüp eğlenmek şahane.  Brezilyalı Ana'nın, Ömer Faruk'un ve 5'te gelicem deyip, sonra 6'da diyen, yine aradığımda 8 deyip nihayet 9'da gelen Arjantin'li Ayelen ve Luce'nin katkılarıyla çok güzel bir gece oldu. Ayelen ve Luce'nin folklorik samba ve chacarera dansları çok eğlenceliydi. Gece'nin sonunda ney üfleyen Ömer Faruk'un müziği için ne desem az. Gerçekten çok güzeldi. Videolarını da bir sonraki yazımda koyucam. 

Türk yemekleri partisinden fotoğraflar görmektesiniz. 

4 yorum:

  1. Güzel bir eğlence olmuş . yemekte ne vardı ?

    YanıtlaSil
  2. menüyü sorsam ayıp olur mu? :)) merak ettim.
    ne güzel düşünmüşsünüz bu dünya mutfaklarından yeme işini..

    YanıtlaSil
  3. off off su yanlızlık duygusuyla erıyıp bıttıgım donemde nasılda kıskanılası geldı sorma.ewet menuyu bende merak ettım :)

    YanıtlaSil
  4. ozii
    benim menü'de köfte, pilav, salata, chocolina bir de kuru fasülye, mercimek salatası vardı :)

    gülcan
    yok olmaz dedim bile menüyü :) hakikaten güzel, farklı lezzetler, damak tadları görebiliyoruz :)

    catlakkromozom
    genelde köfte pilav yapıyorum ama o gün brezilyalı arkadaş hastaydı yağlı yiyemiyordu, onun için yağsız mercimek salatası ve kuru fasülye de yaptım. geçer umarım senin de yalnızlığın :)

    YanıtlaSil