21 Nisan 2009 Salı

Buenos Aires Köfte Ekibi

Geçen hafta tesadüf eseri Buenos Aires'te tanıştığımız 5 türk arkadaş bir araya geldik. Havadan, sudan, her şeyden biraz konuştuğumuz günde, hem eğlenebileceğimiz hem de para kazanabileceğimiz ve hep birlikte yapabileceğimiz bir şeyler olmalı dedik. Ve muhteşem köfte grubunu kurduk.

Pazar günü erkenden bir araya geldik. Önce birez dinlendik, keyif yaptık. Sonra malzemelerimizi aldık. Ben köfteleri yaptım. Arkadaşlar sepetleri hazırladı. Sonrasında taktık, takıştırdık. Ve doğrudan San Telmo'nun yolunu tuttuk. Daha San Telmo'yu yarılamadan tüm köfteleri satıverdik. San Telmo'nun diğer satıcaları dahil, tüm Arjantin'lilerden ve turistlerden çok olumlu tepki alınca deli gibi mutlu olduk. Hem durduk yere para kazandık, hem de eğlendik. Sonrasında haftaiçi başka bir gün Ayşe ile ikimiz Florida'ya çıktık, yine hem eğlendik hem kazandık. Ve bir dolu şey öğrendik. İnsanların yemek saatine denk gelmek gerektiğini, arjantinli esnafın çok anlayışlı olduğunu, kardeşim dükkanımın önünü kapatma gibi sendromlarının olmadığını, aksine yediği köfteyi beğenince daha çok satalım diye tüm arkadaşlarına haber verdiğini, arjantinlilerin içinde et olan her şeyi yiyebileceğini, arjantin'de çok kolay bir şeylerin satılabileceğini, polisin hiçbir şeye karışmadığını gördük.

Ama tabi oh herbir şey çok kolay satılıyor diye hayaller kurup, 100 tane köfte yapıp buz gibi havada San Telmo'ya fırlamamak gerekiyor. Çünkü Arjantinli'ler böyle havalarda sıcak şeyler yemeği tercih ediyor ki bu hafta da bunu gördük. Hava iyice soğuyunca bir amcam içi sebze dolu koskocaman ve sıcacık empanadaları tüm San Telmo'ya satıverdi. Biz de bi güzel izledik.

10 yorum:

  1. bak güzelim küçük bi el arabası sonra beyaz üzerinde lekelerin olduğu bi önlük ve dumanı tüten mis kokulu köfteler ımmmm sonra arkadan bi ses köfteciiiiii köfteciiiiiiiiiiiiii Türkiş köfteye buyrunn köfteci güzeli seni :)

    YanıtlaSil
  2. yakında nohut pilava da baslarsiniz siz, kazancınız ve eglenceniz bol olsun. :)

    YanıtlaSil
  3. cubido
    oldu yaparız :))) ehehhee


    frambuazlı ruh hastasıyım
    uff nohut pilava bayılırım :))

    YanıtlaSil
  4. çok keyifli yahu,süppersiniz.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Omursunuz vallahi, aklimin ucundan gecmezdi birkac Turk'un BA sokaklarinda kofte ekmek satacagi. :)) Ayran da verdiniz mi bari yaninda.
    Ben yakin zamanda bir guney amerika gezisi yaptim, sizin kofte sattiginiz gunlerden birinde san telmo'ya da ugramistim ama kofteleri kacirdim demek :(
    Arjantinliler malum futbol hastasidir, bence siz haftasonu statlarda sansinizi deneyin bir de. sevgiler

    YanıtlaSil
  6. kaçırdın güzelim köfteleri. stada gitmek bizim de aklımıza gelmişti. ama işten güçten okuldan bir daha bir araya gelip yapamadık :) yapmıycaz da. ama buralara gelenlere örnek olsun. parasız kalırlarsa güzel işmiş valla :)

    YanıtlaSil
  7. SELAM NASILSINIZ MASSALLAH 5 TURK NEGUZEL DENK GELMISSINIZ VAALLA DAHA ONCEDEN ALMISTIM HABERLERINIZI SANTELMODA BIKAÇ TURK KOFTE EKMEK SATMIS DYE DUYMUSTUM:) BASKA NELER YAPIYORSUNUZ YAA BEN DE ÇALISIYORDUM BIRAKTIM DILDE ISTE ÇAT PAT ILERLEMEYE ÇALISIYOR:) INTERNETTEN EV ARASTIRIRKEN AKLMA GELDI PAPAGAN GIBI YAZILAR NAPIYORLAR ACABA DEDIM )) BAYA BAYA GEZIYORSUNUZ HOSÇAALIN GORUSMEK DILEGI ILE

    YanıtlaSil
  8. vay be süpersiniz gençler vallaha özendim ;)

    YanıtlaSil