15 Mayıs 2009 Cuma

Hukuk Fakültesi

Dolandırıcı, yalancı Letsgo firması ve ev sahipleri sayesinde sinir krizleri ile ayrıldığımız evden, uzunca ama rahat bir yolculuğun ardından sonunda Türkiye'ye vardık. Ama vakitsizlikten yazamadığım bir dolu yazı ve yükleyemediğim fotoğraflarım var.

Bunlardan biri de Buenos Aires Hukuk Fakültesi. Oldukça büyük ve görkemli olan bu binayı çok sevdim. Yapay çiçeğe yakın olan bu bina uzun merdivenleri, yüksek kolonları, pencereleri ve kapıları ile dikkat çekiyordu.

9 yorum:

  1. hoşgeldin şeker...harika bir binaymış,çok görkemli...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. hoşgelmişsiniiiz.
    kesin dönüş mü yaptınız şimdi? arjantin maceramız bitti mi yani?

    YanıtlaSil
  3. neslihan
    hoşbulduk. buralar da güneşlenmiş, güzelleşmiş iyi ki gelmişim :)


    frambuazlı ruh pastasıyım
    kesin dönüş yaptık ama yeniden gitmeyi düşünüyoruz. bu defaki gidişimiz daha uzun süreli olacak ama :)

    YanıtlaSil
  4. Türkiyeye hoşgeldin:)))Temelli mi döndün bilmiyorum da artık blogun yazısı Arjantinden olmayacak "Türkiyeden papagan gibi yazaılar" mı olacak:)))Olsun olsun Türkiyede malzeme bol:)))))))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. hoş bulduk :) aslında bu bloğa türkiye'den yazmak istemiyorum. böyle bırakıcam. son bi veda yazısı yazmak lazım ama.

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin. demek döndün türkiye'ye. ama bu blogu sahipsiz böyle ortada mı bırakacaksın bence budan devam et yazmaya. blog başlığını falan değiştirirsin. artık Türkiye'den yazarsın. sonuçta burdAKİ yazılarda senin hayatından kareler, gezdiğin gördüğün yerler var. tabii bu benim fikrim. sen daha iyi bilirsin.

    YanıtlaSil
  7. hoşbulduk.
    hiçbilmiyorum. ne yapayım bilemedim. sadece arjantinle ilgili şeyler kalsın istedim bu blogda. gidenlere rehber olur. türkiye de malzeme çok ama. ne yapsam bilemedim. çok kararsızım :)

    YanıtlaSil
  8. ama sahipsiz yazısız bırakır güncelemzsen kaybolup gider bu yazılar. izleyenler listesinden çıkarır bi kere. o kesin. hiç yeni yazı gelmeyen bir blogu ne diye izliyeyim diye.

    YanıtlaSil
  9. hımm. doğru söylüyorsun. yazmak lazım o zaman. yazarım belki de bilmiyorum. arjantini silip, papagangibi yapabilirim sadece.

    YanıtlaSil