28 Haziran 2009 Pazar

Arjantin'de İş Bulmak İçin Bir Site

http://www.bumeran.com
bu siteden Arjantin'deki iş imkanlarına bakabilir, cv'nizi oluşturup başvurularda bulunabilirsiniz. Geçenlerde Arjantin'e gitmek ve çalışmak istediğini söyleyen yorumcu arkadaşlarımızdan biri sormuştu. Bunun üzerine Arjantin'de bulunduğum günlerde bolca reklamlarını gördüğüm bu sitenin linkini yazayım dedim.
Bunun haricinde çalışma izni nasıl olur? Gerekli belgeler nelerdir? Bunlarla ilgili sorularınız için Arjantin Büyük Elçiliği'ne danışabilirsiniz. Elçiliğin adres ve telefon bilgileri de şöyle: Buenos Aires Türk Konsolosluğu: 11 de Septiembre 1382; (54) 11 4785 7203

6 yorum:

  1. Bazı sorularım var ama sanırım daha önce yazmışsınızdır ben bi bakayım eski yazılarınıza önce...

    YanıtlaSil
  2. Yazılarınıza genel anlamda göz attım ve oldukça bilgilendim. Paylaşımlarınız için teşekkür ederim. Saygılar

    YanıtlaSil
  3. yazılar çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Arjantinde çalışmak istiyorum ama nasıl bilmiyorum

    YanıtlaSil
  5. Arjantinde çalışmak istiyorum ama nasıl bilmiyorum

    YanıtlaSil