10 Temmuz 2009 Cuma

Dejame que me vaya



Mercedes Sosa'nın çok güzel bir şarkısı ve chacarera...

Dejame que me vaya

Aunque me duela el alma
Y se me quiebre el pecho,
Dejame que me vaya
A olvidarme tus besos.

A donde ire, no importa,
No intentes detenerme,
Total... Sabes de sobra
Que en vano fue quererte.

No creo en tus promesas,
No me hagas juramentos,
No bien tu voz los suelta
Ya se los lleva el viento!.

Siempre en el corazon
Guardo una chacarera,
Dejame que me vaya
Y que con ella muera

Aunque me duela el alma
Tan solo pienso en irme,
No quiero andar mañana
Crucificado y triste.
Del hueco de tus manos,
Blancas como el azucar,
Bebi los desengaños,
Probe las amarguras.

La miel que vos me diste
No estaba hecha de flores,
De algun rencor hiciste
La miel de tus amores.

Siempre en el corazon
Guardo una chacarera,
Dejame que me vaya
Y que con ella muera

13 yorum:

  1. el corazón busca el amor.her gününüz mutluluk dolsun.

    YanıtlaSil
  2. yaa üff Arzu unuttun bizi... başka bi blog aç bari burdan yazmıycaksan... olmuyo böyle.. özledim yaa... napıyosun?

    YanıtlaSil
  3. gülcan unutur muyum hiç. sadece çok yoğunum. aslında zaman buldukça uğruyorum ve takip ediyorum hepinizi. geldiğimden beri deli gibi çalışıyorum. ben de çok özledim hepinizi, gezip gezip yazmayı :) egemeni de seni de kocaman öpüyorum.

    ramazan
    saludos

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Arzu,uzun zamandır yoksun umarım herşey yolundadır arkadaşım.
    Özledim o şeker yazılarını sağlıcakla kal...

    YanıtlaSil
  5. saol canım sessiz de olsa bizden haberdarsın demek.. iyi olmana sevindim.. görüşmek üzere.. öptüm koccaman... işlerinde de kolaylıklar diliyorum.. :)

    YanıtlaSil
  6. içimden geldiği gibi
    ben de sizleri özledim. eskisi gibi sık uğrayamıyorum. ama fırsat buldukça okuyorum. çok yoğun çalıştığım için yazmaya hiç fırsatım olmuyor. fırsatım olsa mecalim kalmıyor. umarım bu yoğunluk biter her şey rayına girer de daha sık okurum, belki yazmaya da devam ederim. çok öptüm. sağlıcakla kal :)


    Gülcan
    sesim soluğum çıkmasa da buralardayım. görüşmek üzere, egemeni de seni çok öptüm.

    YanıtlaSil
  7. bloguma bıraktığın yorumlara burdan teşekkür etmek istediiim :) buraya da hareket lazım di mi ama :))
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. gülcan
    asıl ben teşekkür ederim. bloğuma yazı yazmasam da beni hiç unutmadığın için... hareket lazım aslında ama. ben tutuldum yazamıyorum buraya. ama birgün yeniden yazıcam. evet. evet. yazıcam :)

    kucak dolusu sevgiler...

    içimden geldiği gibi
    hoş geldiniz :) ne güzel böyle hep gelin. sana da ayrıca çok teşekkür ederim beni unutmadığın için...

    kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Mercedes Sosa'yı çok severim, onun bir şarkısını paylaşman da ayrıca hoşuma gitti. Yakın zamanda kaybettiğimiz bir sanatçı, Allah rahmet eylesin.
    Ben de gracias a la vida adlı şarkısını çok çookk severim. Benden de sana gracias a la vida gelsin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Abraxas
    Seni buralarda görmek çok güzel. Şarkıyı beğenmene sevindim.
    Umarım iyisindir ve her şey yolundadır.

    YanıtlaSil